Friday, September 26, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Selamat Hari Raya Aidilfitri....Maaf Zahir Batin...
Kepada sesiapa yg mengenali aku, aku mintak maaf berbyk kalau ada yg tersinggung, terasa hati, termakan, terminum, terambik, terkutuk,tergosip & ter...ter... cam lagi arrr..Aku mintak maaf berbyk sekali lagi...Semuga di hari raya ini kita enjoy... aku dpt cuti awal thn nie,bos ok lak selalu kalu aku nk mintak cuti punye lah susahny, nape yerk..ada udang di sebalik mee...eh tak pose ya...Raya nnti ada citer KAMI kat panggung...wah bestny fav. aku 2, xdpt lah g tggk jwbny kat kg aku maner ada panggung wayang, esok aku dh balik kg...mesti jemmed pnye ramai yg dh ambik cuti awal..selalunya jln nk ke gua musang mesti jemmed giler2..tiap thn same mmbr aku balik dr K.L.10am sampai KB kul 12pm..huh..lame 2, buat yg kat Kuala Lipis & Raub aku rindu kamu...he..he.. sape 2 ada lah...
Lastly aku rindu kamu semua...Maaf Zahir Batin...


Get Hari Raya Graphics Here

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...