Thursday, May 13, 2010

++LuaHaN JiWa++

Haiiiii nk menyesal pun dh tak berguna lalui aje lerrrr...mmg aku rasa benggang nk marah & mcm2 lagi arrr,kalu dh guna nama aku nk wat loan reti2 lah bayor...ni dh ler aku yg menanggung keburukannya...nama aku di black list kan oleh bank nk ambik loan jgn harap ler dah,yg aku benggangnya kenapa aku bagi nama aku masa tu...tak tolong nnti kata xnk menolong plak..aku ni baik hati malas nk berkira sgt...dahhhh apa jadi aku yg mmg susah..camner skrg ni aku nk beli keta baru pun dah xbleh...masaallahhhhhh menimpa...adoiiiiiiii lah aku frust sesgt ni...huk..huk..huk..yg terbaek dari ladang pun dh lama xnmpk dlm poket suar mamat tu...kalu ada aku cekau gak wat realease tension..saja2 je bkn habit ponn...
Masuk je bln May mcm2 masaalah menimpa...rasa down sesgt rasa nk cari ketenangan tapi kemana harus aku tujui...ya lah rak tv aku terbalik dgn tiba2 dan memusnahkan tv aku dan harta benda yg berada diatasnya...pastu nk submit loan xbleh plak nama disenarai hitam kat bank negara aduhhhhhhhh...duhhhh...duhhhh.... bapak2 gimana yaaaaa...mintak tolong dgn abg aku,xnk menolong plak...mcm2 alasan lah nk beli lori lah nk beli bini lah...arrrrhhh kalu takut bini ckp jer lah...
Aku mmg baik hati aku bayar hutang yg disenarai hitam nama aku, tu pun masih xleh submit kena plak tunggu beberapa tahun katernya.....huwaaaaaaaaaa..menangis xberlagu rock...nk nyanyi lagu nysid lah plak...fikir2 balik aku mmg bodoh...tak memikir panjang dan tersangat baek hati...arhhhhhhhhhhhhhh layannnnnnnnnnnnnnn jerrrrrrrrr lerrrrrr...

5 comments:

Anonymous said...

ko sebat je org tu tun.. sesmbil tu ko ckp "natang demo..!! huhh.."
pitching bg btul2.. bru feel cenggitu.. ahaksss..

TuN TeJa said...

aloh sepet weh....kawe doh wui mace2 sumpuh seranoh doh tapi dio wat dok tau jah...kawe nk wat guane!!! huk..huk..huk..

Raji and Yeen said...

tuh larh susah skit
kalau nk tlg powng kne pk pnjang
xtlg kang mcm2 lak der ckp

eima said...

ko jd penjamin ke pe .. alahai ...
tu yg aku takut tuh ..
ari tuh abg ipar aku nk kawen sebok mak mentua suh aku jd grantor die .. nk buat loan ..
sendrik nk kawen nk ssh kan org ... seb baik laki aku sound..klu tak aku pun menerima nasib yg sama cam ko .. hahha ....laki aku tak sound pun .. aku mmng tak hingin ...haha

sabo ye ... ko kumpul duit D/P dlu ... dah byk2 time nama ko dah clear c/tos ko beli ek ...

TuN TeJa said...

Fakhrur Razi : tul tu aku tersepit di penyepit udang cam ner yerk....tolongggggggggggggggg...

Eima : eima thank, nk wat camner yerk benda dh jadi..aku tgh kumpul duit nk beli kapal selam lak pas nih...hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...