Thursday, November 25, 2010

++DriVeR++

Aku tak kesah kalau yg ddk disebelah aku itu fahrin ahmad ker,aaron aziz ker,Sharnaaz Basir ke tapi yg aku kesannya disebelah aku adalah seorg yg tidak bersunat,mulut mcm longkang,suka suki nk mengarah aku itu ini,aku tau dia berpangkat besar tapi kalau dlm keta aku,aku boss okeh!!!! faham yea...dan harap faham dan semoga anda faham...rasa nk tinggal jer tepi jalan tapi aku nih bkn ler kejam tahap firaun lagi,aku cuma dpt memakinya didlm hati aku yg mengbengkak huhuhuhuhuhu...kenapa ada lagi manusia yg begini dimuka bumi ini???? aku...aku...aku...aku..dan aku...benggang...mengapa aku???? aku yg sepatutnya ddk diofis yg berhawa dingin dan kerusi yg empok ini disuruh menjemput & mengambilnya dan membawanya meronda² dgn minyak keta aku yg tidak ditop up & tol dari smart tag aku yg amat ku sygi itu...bkn tak der org laen yg boleh diharap tapi aku jugak yg kena....mungkin dia sgt teruja ingin menaiki keta aku yg merah menyala dan laju bab jet perjuang.....tak suker..tak suker...layannnnn jer lah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...