Monday, July 11, 2011

++MaLaS Nyaaa++

Malas yg amat sgt aku nih...naper ya...nk mkn pown malas,perut lapar tapi hati & fikiran aku tak mau mkn...bila fikir jer nk makan kt maner dh mula aku mual² kucing...otak aku automatik teringat bila aku mkn kt kopitiam terjumpa besi pemberus periuk..huhhh...eeewwwww...bila fikir nk mkn mee mamak tu aku pernh tergigit kulit telur dlm mee dia...eeewwwww gak...hoookkk tuuuiii...pantang aku kalau mkanan yg ader telur terggit kulit nya...fikir² nk mkn nasi kt kedai tepi tuh secara auto otak aku terbau air kencing tikus di kedainya,ader lagi satu,bila aku fikir nk mkn kfc oooohhhhh noooooo mmg aku xkn mkn lah bila teringat diaorg sapu ayam kt tapak kasut...huuuuuuuu..eeewwwww.....soooo disbb kan ini lah aku sanggup berlapor hingga ptg,ader gak sekali aku diserang gastrik disbbkan tak mkn tghari...yaaahhhhoooo padan muka lah....so aper nk mkn nih....♫♫♫♫....lalalalalalalalalala♫♫♫...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...