Thursday, September 20, 2012

++KeMaaFaN++



 



Kenapa susah sgt nk mintak maaf nihhh,macam² terfikir di fikiran,aku mmg nk memohon kemaafan andai maner yg terasa dgn kata² yg diucapkan mau pown yg tertulis,aku manusia yg tidak lepas dari kesilapan,hati yg kadang silap menghitung & otak kadang silap memikir,mulut kadang silap bertutur...tapi kenapa aku rasa susah sangat nk mintak maaf, ego sangat hati aku nih,kdg hati berkata aku nk sms dia lah nk mintak maaf dgn kata² yg pernah aku tuturkan menyinggung perasaan dia,aku mmg tak suka bergaduh,hati mesti tak tenang asyik fikir jer kenapa,mengapa...kepada kawan²,saudara mara yg terasa dgn cara aku selama nih aku memohon jutaan kemaafan dari hati yg ikhlas andai ader yg terasa,tersinggung,teraib,terumpat, tertampar,tersepak,terkata & yg sewaktu dgn nya.....

2 comments:

Anonymous said...

haha..laju 'menembak' ko ni ek...

terkena aku sedas!ahaks.nanti aku link ko...tak hengat.

kueh

TuN TeJa said...

hahahahahaha..sesuai dgn gmbar aku...ehhh..terkena tepat ya...tak sengaja tapi sengeleng...hihiiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...