Thursday, August 21, 2008

Kakak aku yang sengal..



Aku ni entah lah ckp nnti kena marah xckp aku yg rasa xsyok plak, tentang kakak aku yg sorang -sorangny memang mementingkan diri sendiri,dgn mak pun same dia bleh marah mak mcm mak 2 adik-adik dia je...nnti kalau aku kata dia anak derhaka marah bukan main lagi ckp aku kurang ajar, boleh dia kata kat aku "Mak awak xajar ke patut lah awak kurang ajar"... maksudnya mak dia dgn mak aku ni lain-lain lah...Aku pn xberapa faham dgn perangai dia ni, dulu dia ada anak dgn ex-husb. anak 2 ex dia jaga dah besar anak 2 cari mak aku balik sbb masa kecil mak aku yg jaga sampai diaorg brpisah,mak aku pn ckp lah kat kakak aku yg anak dia ada dtg cari.. dia punye marahnya..suruh halau bdk 2, jgn cite apa-apa tentang bdk 2 pd dia, dia xnak ada kaitan apa2 dgn bdk 2 dan keluarga belah ex 2,kejam tak sebagai seorg mak boleh xngaku anak 2 anak dia, kesian kat anak buah aku kan dia pnye lah nak jmpe dgn mak dia. Kakak aku ni dah kawin lain mgkin dia takut ex dia buat kacau family baru dia kot tapi jgn lah sampai xngaku anak 2 anak dia.. melampaunya..Anak dia skrg pn sama nasibnya, dia xbagi jmpe mak aku, dari kecil sampai besar mak aku yg jaga dia xambil tau pn bdk 2 makan ke tak ke bila dah besar mcm ni marah pulak bile bdk 2 jmpe dgn mak aku, bdk 2 pn x nak balik rmh dia, balik rmh aku dia marah kata aku mcm2 yg xsedap didgr,bukan aku yg ajak dia yg dtg sendiri dia xnak balik rmh mak dia nk wat cam ner...Tak faham aku perangai macam***** kalau aku ckp dia bodoh kata plak aku kurang ajar...tapi memang lah BODOH SOMBONG... geram nie....Semlm dia call cari anak dia, coz anak dia xblk rmh cuti sekolah ni, dia bukan nk ambil tau anak dia g mana, anak dia ada kem motivasi 3 hari kat sklh lain, dia ingat anak dia dtg rmh aku..bila mak aku nak ckp dgn kakak aku dia xnk ckp pn, abg ipar aku pn same xnk ckp dgn mak aku hai jgn jadi anak Derhaka ya.. bila susah dulu-dulu mak yg byk tolong korg bila dah senang ni sombong tak apa aku nk tgk sampai bile.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...