Monday, August 25, 2008

Semalam Yang Semalam...






Sesekali layan lagu baru M.Nasir nie best gak...He..he Bos aku dah keluar dari pagi xddk diam asyik nak itu, jap nak ini tensionnya... dah lah aku kena wat semua benda, member aku dah bersalin hari sabtu hari 2 dapat baby boy, TAHNIAH!!!!!, Ahad aku g melawat gak dia kat Hospital Serdang, aku g dgn Raja sian Raja, dia ajak aku teman dia gunting rambut last aku ajak lak dia g hospital...Thank ya Raja kerna memahami dan sanggup mengikut erey aku, dah lah hari sabtu mlm aku ajak dia g MAHA, Jalan jammed gile bukannya apa org nk balik xleh nk tggu reda kit time 2 lah nk kuar gak, jln jammed lah, frust aku sampai je dah tutup semua, dpt beli kurma je.. kata kul 10pm, kul 9pm dah pek2 nak tutup, ada konsert Battle Of The Band malas nak layan aku blah lah... payung plak tertinggal kat situ malas nk g ambik biarlah sedekah kat sapa2 yg jmpe.. Thank Ya Raja Hasniza kawe letak gambar demo jange maroh deh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...