Friday, November 7, 2008

Arrrhhh..AkU JaTuH LaGi...

Jatuh...ya bkn jatuh cinte tapi....arrrhhh...sakit nya...xbleh aku nak fikir mcm ner aku bleh jatuh...kalau jatuh cinter 2 xpe lah plak..syok ape.. ni jatuh kedebab..kedebuk...adoi sakit...giler.. Tahun ni aje dh brape x aku trjatuh ni blm habis thn lagi...nauzubillah..aku xnk jatuh lagi...aku rasa kasut yg aku beli rm10 tu lah penyebabny..memang murah tapi ia menarik bagi aku...tapi xbleh menjamin keselamatan...1st aku trgelincir kat tangga ofis aku sib tak jatuh,pastu aku g pasaraya dgn mmber..masa nk balik 2 aku dh cuba control kaki aku agar berhati2 jgn jatuh tetiba kedebuk jugak....arrhh....ada 2 aku g mkn2 bos belanje..he..he.. mase aku nk turun tangga hati aku dh berkata2 ni kalau jatuh ni malunya lah..memang betul kata hati aku, jatuh tangga siot betul lah....ni baru lagi aku jatuh kat depan ofis...sakit lutut aku berdarah...kenapa ya kena kat lutut yg same tempat yg same lak 2...sakit tuhan je tau...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...