Monday, November 17, 2008

BoS Aku MeMaNg.....!!!!

Memang aku dah lama keja kat company nie...dah macam company sendiri plak tapi... bos aku memang tak menghargai apa yg kita korban kan utk company ni...aku dah macam kuli batak, semula...ulang semula..semua aku kena buat.. tension termasuk basuh tandas....ehhk... aku dah xleh rasanya nak keja kat sini lagi... tapi... nak mula balik dari bawah kalau aku keja kat tmpt lain itu yg aku fikirkan skrg..tapi.. rezeki ada dimana2, bos aku kalau marah x kira apa perkataan semua keluar.. mkn gaji buta pn aku pernah kena marah...mmg biul...tolong lah aku..dah xtertahan rasanya...bayangkan aku keja a/c kat company nie tapi semua nie aku kena wat...g bank itu dh semestinya...tapi kalau ckp elok2 aku leh gak hargai ni tak.. tengking macam aku nie ape tah!!! tensionnya..entah lah dah rasa nk bagi resign letter je,ada keja kosong tak??? aku dah terlalu tertekan nie..ada gak mmbr aku kata kalau nak cari keja lain hati2 kit takut ekonomi skrg ni teruk kit jap ok jap xok..taun depan katanya lagi teruk...eeeee...gaji nak kata ok x jugak...tapi ngape aku boleh bertahn selama nie..entah lah masa yg cepat sgt berlalu, bukan aku yg lame keja kat sini...aku rase nak ikut jejak langkah rahmah & sharifah, tapi boleh ke aku hidup dgn keadaan ekonomi aku skrg ni jap mcm bukit,jap mcm lurah...tapi insyallah rezeki ada dimana2 betul tak??? tolong...tolong..tolong...Aku akan usaha kan agar aku boleh keluar dari company nie...he..he..ha..ha..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...