Friday, December 19, 2008

AkU KeMbAli...


Ann



















Wanita Idaman SeMalaya...He..he..Jangan Marah..






Jaa & Ann







Sham & Saff




























Sham























Jaa











(Cik yg comel ni xtau la namany sory ek)..,Saff & Kak Zah












Menariknya...ada lampu tidur lagi....















Hadiah Lucky Draw...




















































He..He..aku baru je menghabiskn cuti tahunan aku yg tertunggak begitu byk...aku habiskn semua..cuti sakan le katakan..takpe lah 2..layan je lah hari 2 sebelum cuti aku & my fren g lah dinner kat ditgh2 bdr K.L. jlnnya je dh menyesakkn hati & perasaan bagaimana 2,dgn jemmedny..dgn jln xbleh uturnny..dgn tersesatny lagi aku terlewat smpai sory ya kengkwn yg menumpang aku... smpai je org tngh mkn, sib baik sempat, kalau smpai org dh siap mkn kn ke haru biru...Ahhhh Layan Je lah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...