Tuesday, December 2, 2008

HaRi YaNg BenGGaNg....




Tak de ribut tak de ape..muka masam cam asam keping yg kecut...entah lah aku benggang betul, cakap dgn aku pn xnak...nape ekkkk... aku ada wat salah ke??? aku cukup meluat kalau ada yg perangai mcm nie...kalau aku salah, cakap lah..aku nie jenis yg boleh terima kutukan kalau ckp depan2, kalau dah muka 14 aku pn naik menyampah...tensionnye aku...apa salah aku agaknye malas aku nk tanye...lantak lah bukan sape2 pn dgn aku biarkan labu terjun dgn labu2nye...yg benggang 2 dia wat donno je bila aku tanye...macam bagus sgt.. kalau ada masalah pn, aku tanye 2 jawab lah...cam lah aku nie hadap sgt nak bercakap dgn dia.. lantak ko lah...tekanan perasaan aku di buatnye....Layan je lah....yerk...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...