Monday, October 19, 2009

++MaLaM++

Menerjah di penjuru malam tanpa tujuan...aku...boring...he..he..marijuana dlm gengaman telah disalah guna kan...habis disapu kutu jalanan yg bengong...Aku terkejut bila ada gigitan pelesit di betis kekadang di peha gebu ku...siapa yg menyimpan pelesit di tengah kota kemodenan ni???? hairan selama hidup aku disini...akhirnya terbongkar jua bila....harus wujud lagi kah benda begini dizaman milinium...berdosa bila menuduh tapi bila ada yg bercerita aku jadi ....haruskah aku percaya atau biarkan begitu saja...bila aku terbaca...kalau wanita yg membela saka dinamakan pelesit...kalau lelaki dinamakan hantu raya....takut....tapi aku sering kali terdapat kesan gigitan di peha atau betis dan kekadang mimpi ngeri...dari keturunan aku kah atau ada yg berkeliaran bila tidak diberi makan!!!! tapi aku tahu tidak mungkin keturunan aku memiliki benda sebegini....Layannnnnn sisa2 c'usin....harumnya menusuk kalbu....huk..huk..huk...

9 comments:

Seroja Jingga said...

teja..keturunan aku ade tau..

TuN TeJa said...

huh!!! ya ke?? takut tak?? eh blog ko nape hah??

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

wahhhh....
apa kesss ni...
mai habaq skit..
hehehe

TuN TeJa said...

Ha..ha..ha...aku pn tak tau kesss apa...balas dendam kot..adusss!!

miji said...

mcm syair pulak hehehe

TuN TeJa said...

he..he..he.. tu lah pasainya...

Mr. Kronic said...

stone sorg2..gua pn nak gak

TuN TeJa said...

ha..ha..hah...ngko tu yg tah kemaner hala!!!tu lah sombong sgt dgn aku!!...ahaksss...

Seroja Jingga said...

teja orang len bleh lak komen..ko je tak bleh ..asal? gua tak tau..weh add aku kat inilzaron@yahoo.com k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...