Monday, October 26, 2009

++JaLaN-JaLaN++

Siapa kenal sila angkat tanggan...huk..huk...



Menunggu mereka2...
Dapat naik bas free..

Sabtu lepas aku & the makcik2 geng g jln2 putrajaya, aku ingat ada apa yg menarik sehingga nak suh dtg sampai 40 org...rupe2nya ada jualan iks, ada lah petandingan mencanting batik, mengayam ketupat....arhhhh makcik2 je tau wat aku harammm....wat ketupat jadinya mengumpat ....hahahaha.... lepak2 je lah...lepak punya lepak...punya lepak...haha..nmpk satu pakcik jalan2 sambil borak2 punye...borak2..punye..borak2...terpandang lah kita org yg dh mcm patung dek terkojutnya...yo lah sapa tak terkojut yg dibawanya muda belia...hahah..mula lah wat muka tak bersalah...huh barulah nk menegur kekami ni...kalu tidak berselisih bahu pn buat derk je....dek terkejut nmpk kita org ni dia tnya smpai berkali2...tu lah jantan dah berbini ada hati nk bercinta lagi...sudah2 lah wahai encik...pagi hantar bini g keja...lepas je hantar terus g ajak awek berjln2 macam org belum kawen....tak sangka cempedak dah jadi nanka....huh..huh...takut misteri berulang kembali....tak sanggup rasanya menerajang org ni....apa2 pun layyyaaaan je lah...

6 comments:

Seroja Jingga said...

rombongan cik kiah lah
ko ke ni..cun gak kan! maintain lagik!

Anonymous said...

pe ko mepek ni..!!?? ahiksss..

TuN TeJa said...

Seroja,
hahahaha...bkn cik kiah lagi dah macam2 cik pegi...he..he..ya ke aku itu..tapi yg maner ekh???...

Pet,
ko mmg pet, aku mepek sikit je ada lagi smbungan kemerepekan aku nnti...he...he..

cerpelai said...

Gua angkat kaki buleh tak? Pasal gua tak kenal pun sapa orang tu.. Kehkehkeh..

P/S: First time gua nampak word verification guna ayat 'SESETAN' macam kat bawah ni.. Cuihh..!!

TuN TeJa said...

Cer,
hahaha...nak angkat bini lu pn bleh..

p/s: huhhhh...

José Ramón said...

Saya berharap tahun 2010 bagi anda dan pengunjung anda setahun penuh dengan kesihatan, cinta dan kesuksesan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...