Wednesday, November 4, 2009

++TaK Ku SaNgKa++

Boring tahap ultraman tak de keja bos dah blah g sabit rumput..hujan2 pn nak menyabit, bagus gak dia tak de senang kit hidup aku yg tak berapa nk hidup ala2 hujan di musim tengkujuh....he..he.. boring tul aku nk wat entry tak de citer menarik pn...bab kata kak kiah aku skrg dh jadi paparazzi tapi kalau nk buka citer org byk2 kang dosa plak...takut plak terkena batang hidung sendiri je....hal laki org ko jaga laki ko bersepah hahah tu dia kan...aku manusia biase yg ada pasang & surutnya....aku fikir jodoh & nasib seseorg tu tak sama...mcm aku cam ni je lah, pernah gak org tanya aku cam ner aku kenal dgn laki aku dan kenapa ko kawen kalau ko tak berapa berkenan dgn kerjanya....aku kata,dah jodoh....bkn apa aku tak berkenan dgn perangai mrk2 yg kerja cam gitu, sudah pasti ada simpanannya dari aku kecik sampai lah aku dh segini sama je perangai mrk2 itu, tapi sesetengah je tak semua begitu tapi kebanyakannya begitu...ya lah depan bini pijak semut pn tak mati punye baik tapi belakang cam jahanam....aku tak tau lah yg bini2 ni tak perasan ke yg laki buat taik kat belakang mereka bagi aku lah apa yg aku dengar dan lihat aku akan siasat sampai ke lubang cacing.....abang aku pernah ckp kat aku tapi aku xnk dgr...hah skrg terima lah nasib yg sama mcm bini2 yg lakinya curang....hahahaha...aku merepek apa ya....bodussss itu dulu tapi skrg niiiii ada lagi ke???? tepuk dada tanya buah dada sakit tak.... opppssss.....tapi kalau nk citer byk sgt kecurangan mrk2 yg berselindung dibalik wajah alim2 kucing tu...aku citer lebih2 plak nnti ada yg dtg menyerang aku nnti coz ramai yg baca blog aku adalah warga kejiranan aku....nak mampussss.....hah sudah ya tuan2, puan2, makcik2, pakcik2, kakak2 & abang2....

3 comments:

julia said...

aisehhh...ko jgn la myesal....kang aku nangis kangggg....huwaaaaa.....

Anonymous said...

oittt.. nape2..?? pe cer ni..??
story r skit.. gossip2.. ahiksss..

TuN TeJa said...

Jue,
nyesal pn dh xguna...he..he..he..weh meh sama2 nangis...huwaaaaaaaaa....

Pet,
gosip dlm kelambu lah...ko bdk2 ner leh tau...he..he..he..ahaksss!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...