Thursday, November 19, 2009

++KaLau SeRoJa JiNgGa BeRaNi BuaT PeNgaKuaN BeRaNi Mati, AkU PuN Nak Gak...

Dah lame aku xupdated,entah rasa malas mencekam jiwa dan naluri yg celaru...saje tajuk kasi gempak satu dunia...he..he..cam ler aku ni artis...biler aku baca blog seroja jingga ada pengakuan berani mati yg beliau amat suker melihat wanita2 cantik lagi suci bersih bab kapas berterbangan di udara...aku pn suker gak, tapi aku suker Tomboy,aku dulu pernah ada hubg dgn tomboy, tapi bkn nya sbb aji tinggalkan aku...tapi sbb aku suker melihat gelagat mereka yg sggh caring perihatin pada keadaan sekeliling...ok itu DULU yerk sebelum aku jmpe hubby aku...aku bkn nk bercinta dgnnya...cuma nk mengikis je, cam jahanam perangai aku kn????muhahahahaha... eh sabtu ni ada jemputan dari exgf hubby aku...(J,jgn marah aku tak kisah pn)...saje aku dh xde benda nk citer...aku masih baik dgn exgf hubby aku,korang leh tak kalu cam2...hah aku nk merepek hari ni kerna aku dh bosan gg aku sakit menyegat kepala otak aku yg biul ni....aku ada dengar citer, gosip..gosip..salfarina, ruzila mai dtg dekat kit aku nk citer ni...ada lah sorg mamat yg kurang semengah tu lah...yg hrtu aku citer bini nk beranak dientah kemaner..leni dh berbaik dgn bininya, tapi bini dia dgn girl friendnya dh berbaik gak ddk serumah,makan sepinggan, tido sebantal,kongsi sebtg,aik...maner aku tau kongsi..dia yg citer kt org yg leh dipercayai....he..he..he..terlepas coz aku kan ni...cam jahanam citer aku nie...luahan perasaan dari hati yg suci murni....

7 comments:

Anonymous said...

oooo.. eaorg dh bek2 ek skrang.. ok le tu..

TuN TeJa said...

ooooo...baek2 doh lah...insaf2..he..he..

Anonymous said...

kikis harta~~
ngaaaa~~
takmo2
kikis la tabiat buruk tu
tapi i'm jz epy bile ya'll da epy cam bunga2 centa tu~~
tahniah

TuN TeJa said...

Ayudeadwish,
he..he..dah terhakis lalu pupus...thank kalu epy utk aku...
tapi kalu utk mamat tak semengah tu tak de maknerny...
blm kawen dh main dgn gfnyer epy ke???maksiat..maksiat..he..he.


P/S: mamat tak semengah tu bkn hubby aku k...

Seroja Jingga said...

dah bebaik lah pulak dorang?
tak paham sungguh aku.
weh..aku nak cakap
cik tom memang
caring gila..sebab tu bnyak pempuan sangkut
caring melebih dari lelaki..

gua ada bnyak lah gang gang yang
kawan dengan cik tom ni.

TuN TeJa said...

seroja,
entah lah minah tu yg jenis apa tah,laki main dgn gf bilik sblh leh suka...eh kalu aku dh mati dh..

betul..betul..betul...mmg drg caring,tapi!!kalu ada yg wat taik kat blkg hah!! habis lah dia akan cari ko smpai dpt...

julia said...

wakakakakaka....aku baru baca...& x semena2 aku tharu...i lap u dik....x mo gado2 kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...