Thursday, November 26, 2009

++SuNaT++



Hah tengok!!!! serupa tak dgn ...... ni melayu pnye...he..he..

Ha..ha..ha... makin malas aku sejak aku bercucuk tanam ni...he..he..ni aku nk kongsi gambor ya lah cuti2 sekolah ni ramai bdk2 lelaki kecut perut takut nk bersunat kan...he..he..teringat citer mase penempatan aku wat majlis bersunat beramai ramai beberapa thn duluuuu...bebudak aku tgk relex je, yg gelabahnyer mak bapak takut tgk darah...ada tu pengsan biler tgk darah...huwawawawa...sekian sahaja cerita aku hari ini he..he..he.. ko merepek pe settttaaaannnnnnnn!!!!!!....

Hari ni aku boring gilerrrrrr... mood raya lah katakn sok aku balik kg melawat mak tersyg...eh ada org lain lagi ke yg disygi kt kg hah!!! jgn...jgn..jgn..mr kronic maner ko pegi daaaaa...lama menghilang...huk..huk..huk..hah aku layannnnnn c'usin dulu deh, stock baik fresh dari ladangggggg....muhahahahahaha...Layyyaaaaannnnnn...
.

5 comments:

Seroja Jingga said...

woi teja..
aku tak kenal lah bende ni??
ape ye?? lalallalal

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

wei..ni cili edisi belalai gajah kan?hahaha..nk ptong2 wat masak pun seram weh..blh laku ke kl jual bnda ni?

TuN TeJa said...

seroja,
dushh..dushh..(tumbukan mesra dicelah ketiak ko..)loh sian ko ya,dara lagi ya...aku pn tak berapa nk kenal lah...lalalala..sambil nyanyi lagu xpdc..

xtionkamen,
entah le edisi apa..ya lah nk wat msk pn rasa berbulu tekak aku...he..he..thank coz meraba di blog aku..he..he..

Sri Kandi said...

cili pun mcm2 rupa dan skrg......mana akak dpt gambar tu?

eima said...

cam ne ek ...die buat cam tuh .. eeuuuwww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...