Thursday, November 5, 2009

++KiSaH BerKiSaH PaRt 1++

Member aku tu kawen dgn laki org, dia sebenarny terperangkap dgn cinta 3 segi…..aku pn tak faham benda cinta 3 segi tu….ah layan je lah…dia ddk kat rmh jantan tu sebagai penjaga anak2 jantan tu umur dia masa tu baru je 15thn dia sekolah takat form 3 je, nk smbg sklh tak mampu adik beradik ramai, satu hari jantan tu keja mlm, pagi dia hntr bininya keja dan balik rmh…kat rmh dia rogol mmber aku tu memang jahanam lah jantan tu….dia siap ugut kalau org lain tau siap ko aku canang citer kat kg yg ko buat benda tak elok dan aku hantar ko balik kg, dia memikirkan yg family dia ssh dan memerlukn duit utk tanggung adik beradik kerana dia anak sulung, dia diam kn aje sehingga lah satu hari yg bening dan mendung…eh maner aku tahu mendung hah.. tengah sedap2 berasmara dana tetiba bini dia balik….lintang pukang lah sijantan tu nyorok bawah katil, bab kata pepatah sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua…tu lah dia, akhirnya mmber aku dihalau keluar dgn beg2 bajunya sekali…dan di situ bermula episode yg mengharukan….dia menyewa di sebuah bilik yg suram di dlm sebuah rmh India yg happening giler dgn laki bini bagai berpesta tiap kali tghmlm menjelma….jantan tu tiap mlm akan dtg dan akan menipu bininya dan mencari benda yg haram lagi sedap dan jika sudah halal dah jadi tak sedap….nape ekkk benda haram jadah gak sedap padahal sama je bendenay…..bila dia jmpa aku dan aku terpaksa menyewa bersamanya kerna kesian…..bila dh pindah pun masih lagi jantan tu mencarinya…..satu hari diaorg pegi ke perak utk berkawen tapi menggunakn sendikit, aku tak tau langsung, dia takut nk bgtau aku, kalau aku tau pasti jantan tu aku maki…dah banyak kali aku marah tapi jantan yg tak reti bahasa dan bodoh, yg mmber aku tu pn mmg banggang, nk sgt jantan tak berguna tu…ada satu masa bini jantan tu dtg dan bawak sekali jais, dan jais mengesahkan perkahwinan tu tak sah kerna dia tak berdaftar dgn pejabat agama…..huk..huk..huk…dlm perut dah ada isi…nak tak nak terpaksa lalui jua, time nk beranak, batang hidung apatah lagi batang tak berguna tu langsung tak nampak….haru biru jadinya bila nk daftar anak yg dilahirkn tu…pnya susah…kan nampak jantan tu tak de gunanya tau maen je menyedapkan sendiri je….langsung tak hingin bertanggungjwb bodusss…aku kesian kat anak dia yg terpaksa diazan kn oleh org lain bkn bapak sendiri….(itu pn dgn tebal muka aku terpaksa mencari lelaki yg berkeliaran kat hospital utk diazankn bdk tu).Sampai le skrg ni mmber aku masih mcm tu….dh berbakul2 malah berkarung2 guni aku nasihat tapi dia masih nk jugak jantan tak berguna tu walaupun perkahwinan tu tak sah, aku tak tau nk wat cam ner…jantan tu masih dtg dan menagih dan terus…menagih…ko mmg tak guna lah ayob!!..

9 comments:

Anonymous said...

kuang ajr kn jntan cmtu.. sekaum tp malu kn aku.. mmg kimak tul la..
jntan tu klu aku jmpe xcidnt kt mane2, xkoser aku nk tlg.. tonyoh idung ngn kaki lg ade la.. huhhh..

miji said...

masayallah...teruk kes ni...yg pompuan tu pun kenapa nak lagi dgn jantan camtuh... memalukan kaum laki jer...tapi tulah hakikat dunia ni skrg...

TuN TeJa said...

Pet,
he..he..sabor pet,saborrr...

Miji,
tu lah miji dh berbuih mulut aku nasihat..kang lebih2 buih org ingat aku giler babi lak...he..he...

Seroja Jingga said...

dia kene g report polis
kedua kene g jabatan kebajuikan masyarakat

kalau tak..gelap lah masa depan anak dia tuh

TuN TeJa said...

Seroja,
Anak dia dpt di daftarkn,tapi maklumat bapak tiada berkenaan lah...maksudny xde bapak,nasib lelaki kalu pmpn camner nk kawin sok2 ..

Mya Amyra said...

allo,myra nk kc award.amek taw.huhu,thnx

julia said...

teja...ko carikan lah boipren baru utk kawan ko tu....

Seroja Jingga said...

woi minah
ko ni edup lagi ke tak nih

TuN TeJa said...

jue,
huk..huk..maner aku ada stock lelaki yg beriman dan beramal soleh lagi lah...semua dh simpan dlm stor...he..he..he..

seroje,
ha..ha.. edup lagi, aku buzy berfb skrg cari mmber2 lame..he..he.. nnti aku update lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...