Tuesday, August 23, 2011

++SeNYum LaH SiKit++


Salam ramadan, pejam celik,pejam celik dah nk raya nih,cepat jer masa berlalu....huhuhuuuu...persiapan dh ready 70% jer,coz aku xder mood nk jadikannya 100%,ader benda laen blm dpt lagi...arhhh lantak lah ader ker tidak ker janji aku beraya...citer pasal raya plak dah tajuk laen citer laen entah apa² tah...bab yg aku nk citer nih pasal, kalau kita g shooping ke mana ker kalau yg services kita tu lelaki dia akan senyum jer,tapi kalau perempuan jgn harap nk senyum...aku dh byk kali kena entah kenapa agaknya,smlm aku byr tol,selalu aku guna smart tag jer,adek jaga tol tuh muka dh lah masam mencuka,pastu lambat plak nk ambik duit,dah tu ambik duit mcm nk tak nak jer,duit pown jatuh lah,aku tnya lah adek tuh nk kena ambik ker? dia boleh jwb dgn menengkin aku ambik lah,aku benggang lah mcm tak leh ckp leklok last aku buat derk jer lantak lah dia ambik,malas nk layan,tau lah penat pose lagi, aku pown pose & penat gaks,dia buka jer tiang tuh aku blah lah lantak lah dia kutip..hehehe,kalau dia tak menengkin aku aku dh ambik dh,kat kedai makan pown sama aku selalu kena,aku order awal dari yg baru sampai,tapi aku dpt mknan yg paling lambat,minah tuh mmg anti dgn aku agaknya,setiap kali dia ambik order aku mesti kena tunggu lama,tapi kalau abe yg ambik order xder lah aku tunggu lama,cepat jer smpai,dh lama aku perasan,tapi nk wat mcm ner tiap kali aku g kedai tuh dia jer yg senang & lenggang kangkung dtg ambik order aku,takan ler aku nk mintak tukar plak,minah kt kedai cermin mata bwh pown sama bila nmpk aku masam jer muka walaupown aku senyum² kt dia,kalau nmpk bos aku waduh² smpai telinga dia punya senyum...kenapa nk double standard mcm tuh,tak kira lah sapa lelaki ker perempuan ker layan jer lah sama rata,walau kt mana kita bekerja ya adek²......jadi lah rakyat malaysia yg Tegas, Adil dan Berhemah...eh salah tuh slogan laen yg nih ya...Mesra, Cepat dan Betul, mesra alam lah sikit ya,jgn skima sgt wat keja tuh...layannnn jer lah...peace no war ...♥♥♥..

6 comments:

eima said...

ko comeys gt kot... tu sal pompuan semua suka wat gitu ke ko tuu.... heheh

kueh bakar said...

ko penah dgr hari sunggugut sedunia?

ahaks.

TuN TeJa said...

Eima,
hehehe...xder maknanya comel,aku brutal sgt kot tu yg deorg jeles dgn aku...hehehe..

TuN TeJa said...

Kueh,
pernah & alami tapi xder lah smpai skima cam tuh... ahaksss...

Rean said...

wah nmpaknya smlm hari yang betul2 menguji kesabaran ye?hehe..

TuN TeJa said...

Imbobo,
Hehehe...dugaan supaya aku lebih bersabar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...