Wednesday, January 6, 2010

++HaLuuuuuuuuuuuuuu++

Selamat pagi semua....he..he..he. sowy coz lama xupdate aku buzy body kit...ya lah akhir tahun nie byk benda nk settle lah kata kan tapi aku masih berpijak dibumi nyata...dikesempatan ini aku nk gak mengucapkan Happy New Year walaupun dh agak terlewat...tapi tak pe kan!! aku cuma nk bertanya satu soklan Bodoh!!! bodoh ke??? atau terlampau pandai sampai jadi bodoh...eh ada tau dia terlampau pandai sangat sampai short terus down...he..he..

"BODOH KAH ANDA KALAU"....

1. Jumpe duit berribu ringgit tapi tak ambik??(tuan duit dh mati dan duit tu ada dlm poket seluar beliau!!)
2. Masih berkerja di satu syarikat yang sah2 menindas anda dan dilakukan seperti kuli batak yg kekadang kuli batak lagi bagus dari kerja anda??
3. Memarahi seseorng yg tidak bersalah dah sah2 mmg dia tak de kaitan dgn anda & keluarga anda maupun sedara mara anda.
4. Masih berkerja walaupun menjadi mangsa kepada boss anda yg syok kat anda & selalu meluahkan kata2 cinta & memberi macam2 yg anda inginkan walaupun dia tahu yg anda sudah berkeluarga dan mempunyai 10 org anak.

he..he..he..itu sahaja soklan saya hari ini...jap lagi bos aku nk masuk ofis so beringat sebelum kena....layannnn jgn tak layannnn...(soklan ni tak dekaitan dgn aku maupun sesiapa yg hidup maupun yg sudah tiada)..soklan layan perasaan je...sesedap rasa hati nk tulis...muhahahahaaaa..akhak..ahak..

8 comments:

Anonymous said...

len mcm je ko ni ahkak.. ahiksss..

Anonymous said...

aku demam~
tak de pemikiran n idea nak komen sekarang~
hurm~
(T_T)

Mr. Kronic said...

#1-klu takut dose x la bodo tp klu x tkut dose mmg bodo la x amik
#2-bodo gak la tp bleh brenti keje ke??
#3-mmg bodo tp lantak la,jji bleh marah org
#4-bodo pn iya..cerdik pn iya..
sdiri pny bdan,sdiri pk la...hahaha

Seroja Jingga said...

weh! baru namapk muka!
ko kenpa..? jgn cakap boss ko syok kat ko eh!

ensem tak? pass kat aku!

TuN TeJa said...

pet,
laen macam cam ner tu??? bagai bulan gerhana kah? atau matahari di malam hari kah?
ayu,
tak yah komen, makan ubat & tido...

TuN TeJa said...

mr. kronic,
misss u lah..he..he..pandaiiiii nyer dia..1stly mgkin dia xtakut dosa cuma xterfikir nk wat benda jahat..2ndly kat sinun ada keja kosong tak??? 3rdly he..he..aku suker yg nie..4thly apa yg bodo apa yg cerdik...tak terfikir oleh fikiran...he..he..


seroja,
he..he..he..aku membizikn body lah...eeeeee tolonggggg lah bkn citarasa aku lahhhh...yg putih2 tak sunat aku xminat...
ensem tu entah le..kalo ko minat menjadi simpanan bsn bleh try lah..

Sri Kandi said...

terpulang atas akaklah,,, fikir yang mana baik dan yang mana buruk,,, sebagai kwn saya tahu keputusan akak betul...kalau nak buat jahat....lama dah boleh buat kan????????????

TuN TeJa said...

sri kandi..

teramat betul..sokong 100%..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...