Wednesday, January 27, 2010

++KeJiRaNan++


Aku bukan nk memandai tapi dari penglihatan mata aku yg rabun2 ayam ni...byk contoh yg kurang enak aku lihat...sekarang dah tak mcm dulu2 lagi..jiran dgn jiran pun dh tak kenal...dan langsung xnk ambik tau..ngko..ngko..aku..aku..itu lah jiran di bandaraya yg indah ini... indah ke???? he..he..he.. ya lah rmh sebelah kena pecah masuk pun org sebelah boleh xtau...habis licin rmh kena curi...sampaikn kain lap kaki pun nk rembat...huk..huk..huk..camner nk wat kalu camtu...jiran ingat mmber sblah nk pindah..tu lah lain kali kenali lah jiran anda...jgn mementingkan diri sendiri... di bandar ni kekdgn kite takut nk campur..nnti dikata kan buzy body plak...arhhhh..lantak lah....lame dah aku tak layannnn....sekali layannnn sakit kepala di buat nyerrr....

6 comments:

Anonymous said...

hahaha~
comey dia decorate pokok tu~
nak wat gak la~

TuN TeJa said...

ha..ha..wat jgn tak wat si ayu jelita...

Sri Kandi said...

macam pernah dengar jer citer ni!!!!!!!! dasyat betul a peeel orang bandar ni....

Sri Kandi said...

Jiran!!!!!!!!!!!macam2 ada awak, yang tak hirau lansung pun ada.......dan yang terlebih hirau pun ada,yang tu lagi dasyat... serammmmmmm bulu ketiak!!!he..he..

TuN TeJa said...

sri kandi..
sememang le u pernah dgr...he..he.. bab seram bulu ketiak tak pe lagi...jgn seram bulu lain udah le...muhahahahaha..jiran oh jiran...sape nk jwb??? lu fikir lah sendiri...he..he..

Sri Kandi said...

Sepatutnya jika kita hidup berjiran, kita mesti ada sikap hormat-menghormati, mengambil berat antara satu sama lain dan tlg menolong , tapi aliran zaman skrg dah berbeza.........risau mcm mana lah gamaknya jika 20 tahun akan datang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...