Friday, January 29, 2010

++KiSaH BeRkiSaH++


pagi2 dah kecoh...mmber hubby aku call kata dia kena pukul dgn isteri nyer...eh apahal plak nih...tnye lah.... zizi(nama sebenar)kata ita(nama sebenar)lempang dia...ya lah dia lempang sebab apa tetiba je....kisah nyer...zizi tak bagi ita pegi keja sebab ita bukan nk g keja dia nk g dating dgn jantan(bkn nama sebenar)lain...hah!!! jarang sangat perempuan ada scandal nih..ni terang2 ita mengaku dan mintak cerai dan dia akan berkahwin dgn jantan itu...statement berani mati sungguh...terkejut babi utan aku di buat nyer...apa nk lagi aku pun xfaham...nak duit bagi,nak note book bagi, nak keta bagi, mungkin dia nk btg besar kot??? itu gamak nyer yg zizi tak dpt bagi mungkinnnn!!!! he..he..he..jahat aku nii...anak sorg bagi kat kak zizi jaga, cuma dua org tu pun zizi yg kena jaga...dia huh langsung tak ambik port..time raya asyik nk balik rmh dia aje kalu balik rmh zizi dia akan mengamuk dan pengsan...he..he..pernah sekali dia mengamuk punya mengamuk tapi zizi buat tak tau je...pastu pengsan...he..he..dgn mak zizi langsung dia tak layan..balik raya mak mertua ddk tepi pintu tunggu anak,menantu,cucu2 dtg dia boleh masuk dlm rmh dgn muka asam kecut tanpa salam dgn mak mertua yg terkebil2 di tepi pintu bab dh macam patung jaga pintu yg kat hotel2 ternama...
Sedih pulak masa mak zizi dtg mengadu dgn aku...napa ita jadi mcm tu...dulu sebelum dpt keja tak de lah teruk sgt mcm ni...ni cuma keja kerani am kat klinik kerajaan dh berlagak ..kalau keja pengarah urusan aku tak tau le....sob..sob..sob aku nangis sedih layan mak dia,masa belum kawen kemain lagi...zizi bukan nye nk sgt ita tu(itu kata zizi ya)ita yg sanggup cari zizi disetiap rmh kakak2 zizi di Kolumpor ni,termasuk lah rmh aku...skrang apa dah jadi!!!!! huh pening pasal masalah org je...lantak le dia...gatai sgt tapi tak pandai nk cover....hampeh!!!!

11 comments:

Anonymous said...

laki yg pukul bini mmg dayus!!!!!!!!

ergghhhh geram

Anonymous said...

ganaz pyer bini~

tapi bab rumah tangga org ni law nak sentuh pon camtak bape nak patut~

kang salah langkah kita lak yg tanggung~

doakan je la tuk kebaikan dorg~

TuN TeJa said...

Ms Jane..
Bini yg pukul laki nyer..tapi kalu cam gini nk pangil apa ya??? he..he..

TuN TeJa said...

Ayu,
mmg org laen xleh cmpo..tapi boleh bagi nasihat je itu pn kalu nk dgr...ya lah sama2 doakan mereka...amin..

Dak Wan® said...

Lakinya patut pergi jumpa dengan laki yang kacau bini dia tu. Dayus kalau tak di ceraikan tu.

Seroja Jingga said...

bab bab scandal ni wa no komen..umah tangga memasing..sendiri lah yang tau

wehhhhhhhhhhhhhh
gua sudakembali.............

Sri Kandi said...

sebenarnya pompuan tu tak tahu apa yang dia nak sebenarnya.............. betullah kata akak kot!!! tang situ moral of the story sebenarnya saya rasa...he..he....dunia akhir zaman..isteri akan cerai suami..

TuN TeJa said...

Dak wan,
kalau laki dia dpt jumpa jantan itu sdh pasti ada pertumpahan darah akan brlaku...

TuN TeJa said...

Beb!!
aku bkn nk campur pn cuma nk berkongsi kesedaran dlm diri masing2...patut ke tak patut..

Bagus lah lu dh kembali...miss u bebe!!

TuN TeJa said...

sri kandi,
entah mungkin dia ingin kan kebebasan tanpa had...cam digi lah plak..he..he..

eima said...

kat opis aku nih byk gile skandel .. binik org ngan laki org ...
yg anak dara ngan teruna or laki org tuh .. toksah cite arr ...

pe la nk jd diorg nih ...
tak paham aku ...
minta simpang la mende cam nih terjadi dalam idup aku ......insyaallah ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...