Wednesday, February 16, 2011

++ SaPa SiDia ItU++

++Segmen Khas Untuk Blogger Baru : 100 Follower Ke Bawah++

Aku nih bkn pemblog yg tegar,aku rasa bila nk update baru aku brssh payah mencari broadband yg mmg aku letak dlm cawan supaya sng nk ambik cam org tua² plak ya letak gg palsu dlm cwn hehehehe, dpt plak yg lembab bab siput tanah cengkerang besar..sah² mcm hampeh berthn download pon xleh...mmg aku dh g tm nk apply yg berkuasa kuda,tapi jwpannya sudah penuh,kena tunggu berapa lama enggak tau lagi,mereka akan call andai ada kekosongan,jwpan dr persoalan tadi mmg takder lah tu... huhuhuhu.....hehehehe... selalunya aku mula mengulor² time lunch kt office ler utk melihat blog² kengkwn yg chantek²♥♥ & dgn sengaja terjah plak blog Nina yg rajin updated blognya & pabila dia bercerita ttg sihensem Ben Ashaari aku terus teruja sapa dia tu??? kekasih lama aku ker???eh bkn² takut aku kena serang dgn isteri terchentanya nnti,tak pon pok di pandang² jeling² aku bila aku tetiba cari broadband sbb nk baca citer² dr blognya....hehehe...entah aku pon tak kenal tapi aku kenal blog dia jer, sapa yg tak der blog confirm tak kenal kecuali org tu beli majalah Rapi,WOW muka hensem bdn kental²,kalau terserempak dgn aku agaknya mau jatuh longkang aku bila mata asyik tengok dia ajer,mula lah pok di muncung sedepa sbb gatai nk tgk lelaki laen...nyanya aku kena tido luar ahak...ahak...ahak.... tergoda mak tengok,apa pon korang jenguk sendiri lah blognya......layan jer lah....♥♥♫♫

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...