Wednesday, February 9, 2011

++SuKerNya HaTi Ku Ini++

Lima Minit, sepuloh minit,eh dua puloh minit...aku masih disitu & masih menunggu giliran, eh..eh..ehhhhh bukan ramai org pon cuma tiga org tak kan ler ambik masa sejam kot..kotttt....rasa nk tido jer situ,nk bwk bantal & tilam lah next time...hehehehe...best apa dah ler cuaca sejuk dlm a-con plak tu...naper lmbt sgt ya...mungkin yg berkerja di kaunter itu seorg yg teliti & lembab lembut kot...mungkin gak time aku pegi tu time lunch tu yg kaunter cuma buka satu jer...tak per lah sian pada mereka nnti perut masuk angin plak...aku tak per aku leh diet kan...huhuhuhuhuuuuuuu....bank in duit ambik masa satu jam rupernya...eheheh..baru aku tau,sblum nih aku tak tau pon...bagus bank nih kan nk bagi org sejuk tunggu kt sana....best lah dpt lepak lama² kat sana...hehehehe...sukerrrrr sgt.....♫♫♫♫♫layannnnnnn jerrr lah...♫♫♥♥♂♫♫...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...