Thursday, February 10, 2011

++YeAh..yEaH..BeRtuNaNg++

Pewwwwiiiittttt... wanita melayu terakhir nih pon turut serta ya...adoiiiii lah....

♥♥♥ Hehehehe...bkn aku yg bertunang tapi mmber aku shee daa,gilerrr aku nk bertunang lagi..kang masuk surat khabar citer muka depan plak nnti huhuhuhuuuu...ahad lepas mek daa bertunang dgn abe man kat ampang pakat ramai² gi lah,coz aku ikut belah lelaki,yg lelaki tu abg best friend aku mek ja,ini kes Ae lah nk kenen kan abe mek ja dgn mek daa,rupanya menjadi gak,kalau dh jodoh tak kemana... eh...layannnnn jer lah gmba² tersebut...♥♥♥♥...


Taraaaaa ini lah bakal menjadi en sominya nnti...En. Sulaiman
with Sara & Alysha
with Naa
with Kak Ngah
with Kak Long
Shee Daa with Jaa(bakal adik ipar)
Shee Daa dgn bakal mak mertua & family


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...