Friday, April 29, 2011

++♫♫Cuti..♫♫CuTi..& ♫♫CuTiiiii++

Cutiiiiii....yahoooooo...bestttt tapi tak best nya, tak dpt balik kg...mak aku g umrah, next week baru balik,lepak rmh jer lah jwpannya...ahad nk g pesta buku..yahoooooo nk borong buku byk²..ermmmm tapi nk g dgn sapa lah ya,malas aku nk ajak kakak tu,smlm dek dah ckp dgn aku, yg aku nih dh kena bomoh dgn kakak tu,eh ya ker!!!! tak der maknernya,tapi entah ler depan dia aku mmg tak berani nk bersuara pon,belakang dia aku lah org nya....bkn sbb aku dibomohkan lah dek dah tapi...aku ada kepentingan sendiri lah,tapi mmg tak puas hati lah,bila dia naik rmh aku kemas² pastu citer kat org yg rmh aku bersepah²...lantak aku ler rmh aku, saper suh ngko pepandai masuk rmh aku & gatai nk mengemas nih..ada aku suruh..ahak..ahak...entah lah..tak baek gado² tu yg aku buat derk jer dpn dia.....arhhhhhhhh...layannnnn jer lah.....

p/s: yg penting cuti kali nih,aku nk tido puas² lantak lah rmh aku nk karam pon.....hahahahahahahahahhaaaaa....gelak jahat....♥♥♥

2 comments:

sayangku azida said...

pesta buku ...esok kompom mcm pasar borong...pening pening..dah g ari selasa aritu..nak pengsan...

TuN TeJa said...

Tak g pon...huhuhuuuu...huwaaaaaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...