Wednesday, April 27, 2011

++SeLamBa++

Hahahahaha...suker hati jer nk bagi tajuk kan...aku punya suker lah ya....hehehehe...citer bab selamba nih mmg best kan...time org ajak org laen makan,dgn selamba org laen yg brmuka selamba pun ikut tanpa segan & silunya...eh kalau aku mesti malu,org itu boleh mkn dgn senang hatinya....huhuhuhuhuhuuuu...
Ni citer laen plak ya..kiter cuba tgk kt kedai mkn ya,kalau couple tu ddk dekat² dgn muka senyum² happy tu maknanya mereka tgh berchenta
♥♥♥,dlm pemikiran belah prmpn tu'bila lah dia nih nk masuk meminang aku,umur dh tak cukup jari kaki & tangan nk kira nih' & dlm pemikiran lelaki plak 'adussss hari² belanja awek mkn bila masa aku nk simpan duit wat meminang nih,adusss..adusss'♥♥, kalau yg ddk berdepan²dgn muka prmpn selamba & lelaki berkedut jer itu maknanya somi isteri,isterinya penat nk masak & somi pening memikir lagi² mkn kt kedai bila lah aku nk dpt beli camera dslr nih....hehehe...kalau ddk brdepan tapi sorg kiri sorg kanan dgn muka dua² berkerut-kerut itu maknanya somi isteri tgh perang dingin kt rmh dibwk ke kedai mkn,sbbnya si somi nk memohon maaf lah tapi siisteri buat² merajuk,hehehehe...kalau yg dtg tu ramai² dgn anak² sekali itu family bahagia,tapi bapak plak yg feninggg..feninggg lalat, kalau lelaki atau perempuan dtg sorg² itu maknanya mereka belum kawen atau baru lepas bergaduh dgn bf/gf atau somi/isteri....hahahahahah tak der maknernya....aku kalau tengah benggang,dia ajak macamana pon aku tetap malas nk layan,tapi mesti ada dia bungkus utk aku...lantak jer lah kalau org dh belanjer jangan membazir itu amalan setan....chiss nan & ayam tandori satu bungkus.... ahak..ahak...♥♥♥...

p/s: perang dingin masih meletus...bila daaaa perang mau tamat...♫♫♫lalalalalalalalala♫♫♫♫...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...