Tuesday, July 14, 2009

++BeNgGaNg++

Ko ni asyik marah2 je...cuba sabor kit kang kena darah tinggi ke, kencing manis ke baru tau..org yg marah2 ni cepat dpt penyakit tau!!...eh ya ke???mana aku tak marah...pagi2 nk g keja kat lampu isyarat hijau..aku ulang HIJAU..aku nak coner je tetiba motor minah bdk sekolah dgn baju sekolah tak da helmet bergerak dgn tak semena2 aku dgn panik terpaksa membrek dgn kadar segeranya..kalau tidak tak tau nk kata..aku malas lah nk mandi bunga..bab kata seseorg tu kalau 3 kali langgar org mandi je lah bunga bwh jambatan..buang sial...cam sial je statement org itu....
Sampai je kat bukit tu jemmed giler2 lagi...aku menyumpah seranah manusia yg memasang lampu isyarat yg bkn di simpang empat..maupun tiga cuma ada satu je..untuk ke seberang jalan besar...ala selalu tu pandai je u turn kat depan sana...benciiii....
Sesampai je Opis aku yg mempunyai bos yg bersopan santun,berbudi perketi mulia,muka hensem bab pauh dilayang...merah bab delima, senyum bagai kambing yang dapat mandi pagi....merenung aku yg tak berapa nak senyum ni...ada yg kata aku sombong...bkn sombong aku pemalu lah...malu malu merpati sekali kenal jahanam semua....huh kena makiiiii lah....
Tengahari perut lapor giler2 macam setahun tak mencekik...nak kuar, keja macam gunung, bos ujung minggu ni nak melacur...eh .eh..melancung ke Australia lah plak..kang tak pasal2 bawak balik selsema..babii...gawat2 nk berjalan...ah lantak lah duit dia...ko tak da duit diam...
Ni aku rehat kan kepala hotak aku yg pening...kwang..kwang..kwang..
Aku mimpi dgn spyder lah...napa ya...aku bkn kenal dgn dia pun...haha...kang ada kena baling dgn spoiler ni....muhahahahahha...laaayaaan...

4 comments:

cerpelai said...

Mimpi ngan Spyder APO? ke sis?
Pehh.. Berapa nombor tipon laki sis? Meh sini gua nak repot..

Kehkehkeh..

TuN TeJa said...

hahahaha...hampeh ko cer...bkn dgn dia dgn wajahanam dia je...beli lah no. keta dia sah2 kena belangkung dek bini ko nanti...judi adalah harammmmmm...keh..keh..keh..

meorsyukri said...

uik teja.klu aku yg bwk keter tu aku taram je montot motor dak skola tu.
bg pengajaran sket..

haha..

TuN TeJa said...

Hahaha..Tu lah meor aku bkn tak nak langgor...aku langgar kang..hah..hah..aku langar gak bdk ni...kang!! aku sebnrnya fobia tgk mereka tergolek2..sian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...