Friday, July 24, 2009

SuKa -SuKa Je...

Aku ambik tag ni kat blog syanasaid.blogspot.com, saja suka-suka, sebab aku suka keta aku...hahahaha...

1. When do you get your driving license?

-Aku belajar memandu masa aku form 3, tapi aku ambik lesen bila aku dah kena tahan dgn JPJ...hahaha bwk keta tanpa lesen memandu...besarnya pangkat.... keh..keh..

2. Your first car is

-Iswara Blue...turbo...whoo..ooo..tapi kalau sakit huh masak nk repair beratus-ratus aku habis camtu gak...tak tahan aku lego...


3. What type is your car now?

- Kelisa je....tapi aku sayang keta aku.....jimat minyak....dan bleh langgar apa2 je..tak de sapa nk marah....keh..keh..


4. Do you choose you plate number or was it given?

-Aku tak kisah sgt bab no. ni, kebetulan plak no 1802 ni sama dgn no ofis aku 18-2....cina2 kat ofis aku byk kali gak kena no. kerna beli no keta aku....hahahaha 'ONG' katanya...


5. What is the colour of your car?

- Gold tapi tak macam gold pun macam coklat je...entah lah aku buta color kot.....


6. Reveal 3 most important things in your car?

- Smart Tag (tapi bateri dh kong aku guna touch & go je...malas nak g beli bateri....dasar pemalas...)
- Kunci Opis (sama cam syana kalau letak tmpat lain jwpannya tertinggal lah...)
- Kasut (macam2 kasut ada dah macam almari daa...)


7. Have you ever got yourself into accident?

- Aku pernah langgar belakang keta org, aku pernah langgar anak org...
kalau yg mati2 tu nauzubillah lah mintak dijauhi...


8. When is the due for your insurance & roadtax?

- January 2010....hahahaha...masak le keta merah seseorg pun January 2010....


9. Do you plan to change your car?

- Mungkin tidak...byk berjasa pada aku...oooo...walaupun aku jarang sgt nak membasuhnya...


10. Lets make your friend do this too. who would you choose?

- Sapa2 lah...yg berminat nk buat...

4 comments:

joegrimjow said...

jawab tag ni ingat masa tyme spm

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

salam ziarah.

selalu owg kasi tapi kalu cari sndiri tag ni..bez gak eh...

Razman said...

aku nak wat..tp xde keta..

TuN TeJa said...

Joegrimjow,
ya lah kan, kalau ada masa spm tag bab kereta aku dah pasti dapat a1....hahaha..

Azrina,
salam ziarah gak, 2 lah aku saja je gatal nk jwb tag...hehehe..

Razman,
tak pe ko tukar tag motor je lah...adeh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...