Monday, July 13, 2009

LaMpU iSyaRaT Yg MeNyuSahKan...

Aku malas nk updated...kerna aku malas...selalu pagi aku g keja tak de lah jammed cam tengah berpesta...hari ni disebabkan ada lampu isyarat yg baru di pasang, jammed mengalahkan musim tengkujuh lah pulak tensionnya aku dah le lambat pagi nie..jammed lah pulak lagi lah lambatnya aku...sapa yg bertanggungjawab memasang lampu itu di tempat yg tidak sepatutnya...menyusahkan aje...mengapaaaa...hah..hari lain aku kena gerak pagi lagi dari hari ini, kemarin, lusa, tulat...dan seterusnya....hahahahhahaha..layaaan...peninggg...

4 comments:

Kapten Luffy said...

kena keluar lebih awal ler plak kan

majlis perbandaran mana tu? jom pg BOM!

TuN TeJa said...

hahahaha...betul tu,jom pi ramai2 BOM MPSJ...keh..keh..

cerpelai said...

Loh.. Kalo dah jam tu taruk ajalah rotinya buk.. Pasti sedep jika dimakan bersama jem nenas iya.. Waduhh.. bikin kecur saya dibikinnya buk..

Brr.. Trr..

TuN TeJa said...

yo loh bapak...lagik enak di bakar sama itu toast percuma yak pak!!!
muhahaha...(gelaklah cam 2ekor naga ya pak...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...