Monday, June 29, 2009

MeLaWaT...

Empat Serangkai...
Sempat lagi tu...





Di penempatan aku dah ramai yg kena virus nyamuk aedes ni, semua kena yg berdarah punya...tapi tak ternampak pulak tempat menakung air kecuali dibawah pokok jambu dan mangga dan ada reban ayam,reban arnab, reban kucing dan reban b**i kalau boleh bela lah kot...jgn marah...aku memang marah dah le ddk apartment ada hati nak bela binatang peliaraan...cukup2 lah menyemak..kang ckp bergaduh pulak jadinya...nak biar macam2 sampah ada sakit mata memandang..sakit lagi hati yang menanggung...arhhh layan je lah...time Fikri anak ayahnda masuk ward baru lah makcik2 pegi melawat kat hospital...sebelum tu dengar2 dah kuar hospital...yg tragisnya anak ayahnda empat org yg kena denggi ni...hai aku kesian kat kak bee...sabor ya..sabor....Layaaannnn je lah...

p/s : Happy Belated Birthday Ahmad Radzillah Bin Zainal Abidin hurmm 

6 comments:

cerpelai said...

Pakat-pakat laa bersihkan saluran air kat sekeliling rumah sis.. Bukan saluran air je.. saluran najis, saluran tiub fallopio, saluran ceria anda, suma-suma laa..
Kehkehkeh..

(selamba je gua buat lawak kat akak ni time dia tengah serius.. Nak lari gi Jamaica ahh cenggini..)

TuN TeJa said...

selamba...aku pun tengah kejar org kat mexico ni...lariiiikkkkk..kejar..kejar..hah tu..tarik baju dia..keh..keh..

Dj Epoi said...

Adoiyaiiiiiiiii....ramai nyer yg kena siut!!!!

Weih!!! jangan lupa saluran air kutuban & air tulang belakang sekali hehehehehhe .....

Moga Fikri boleh berlari2 anak kembali heheheheh

Kapten Luffy said...

jagalah kebersihan yer

TuN TeJa said...

Bro Epoi,
Hahahaha...canteeekkk lah air kutuban dgn air tulang blkg ya...air liur basi tak nak cek skli ke??? hehe..

TuN TeJa said...

Kapten Hensem,
insyallah aku tetap akan menjaga kebersihan dan keselamatan negara...hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...