Wednesday, June 17, 2009

RuMiT...

Harapan hari ini memberi seribu kejayaan buatnya...semoga tiada lagi kerumitan yg dihadapi, terlerai dengan satu kata-kata dari yg berkuasa dlm undang2...yang salah tetap bersalah tapi yang tidak bersalah jangan dihukum dengan bebanan yg merumitkan kepala hotak mereka....kenapa jadi begini???aku tiada jawapan hanya dia yg tau...tapi katanya ia terananya..kejam..memang kejam....aku yang terasa sensaranya...
Harapan aku esok mulanya hidup baru...agar keroh bertukar jernih...
Kita sama-sama berdoa agar segala kerumitan tiada lagi....

Huh...bersastera lah pulak...aku teruja...pening...dan pelbagai...harap bebonar tiada lagi kerumaitan yg merumitkan...keh..keh..layyyaaaan....
jangan tak layan...

9 comments:

Kapten Luffy said...

siapa yg teraniaya tu

cerpelai said...

Hoh?
Mende suma nih?
Apakah yang sedang berlaku?
Zahir ini pada siapakah?
Mengapa gua menulis macam ni?
Terasa sentul pulak diri ini di kala angin yang berhembus meniup-niup bulu ketingku yang kian dimamah bubuk..

TuN TeJa said...

Mr.Kapten The Luffy
Mereka dan keluarga mereka....cencorot yg memakan cekang kaki laki tiri mak sedara aku punya anak tiri angkat....muhahahah...

TuN TeJa said...

Encik Cerpelai..
Apa yg sedang berlaku ???? entah!!! bubuk yg memamah keting telah sampai ke jantung dan meratah hati lalu ke hempedu terus ke perut...dan terguling2 bersama bubuk-bubuk tadi sambil meratah papan2 jamban belakang rmh mak aku...keh..keh..keh..

S.YanaZ said...

Sedap ke cekang kaki laki tiri mak sedara tuhhh...

TuN TeJa said...

ha..ha..ha.. sehingga menjilat betis...adeh!!!

Caribee95 said...
This comment has been removed by the author.
FdausAmad said...

Gua nak jemput lu makan kenduri kat blog gua.
Ikut baca doa lagi bagus.

Kalo nak follow pun takpa.

Blog gua tu dh tak seimbang,ramai dah berat ke belah punk.

TuN TeJa said...

Kenduri!!!Insyallah...amin..amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...