Wednesday, June 10, 2009

MaLaS


Huh...dah macam keta angkut tanah...malu gak bila ada suara sumbang memerli keta aku yg dah tak ada ruper keta tu...kotornya boleh wat tukun tiruan...keh..keh..keh.. aku malas nak basuh...bkn apa tempat mamat india yg aku selalu cuci tu dah tutup, kat situ je aku dpt cuci dgn percuma...ha..ha..ha..ambil kesempatan lah tu patut lah india tu gulung tikar...tara untung kalu ini pompuan dtg sini cuci....kalau nk basuh kat tempat lain bukannya xboleh...apa sangat lah setakat RM7.00 tu ....aku saja malas nk hantar...nak basuh sendiri lagi lah, jenuh plak aku nak mengangkut air turun kerna rmh aku bertingkat2, tak pasal plak aku tergolek-golek kat depan rmh kakak kesayangan dek licin air tumpah, jenuh plak aku mop depan rmh dia kerna tak tahan dengar bebelan mesra dari dia.....nanti lah tunggu dua tiga bulan lagi baru aku nak gi basuh keta tu...huk..huk...huk...biarlah...janji hati aku suci dan murni....muhahahahah...Laaayaaan...

6 comments:

cerpelai said...

Agaknya sis belum tengok betul-betul kereta gua lagi.. Dah macam jamban pun ada rupanya..!!

TuN TeJa said...

keh..keh..keh..ko ni kan suka wat aku gelak golek2 kat tangga kan...cam jamban!!! macamana rupernya tu?????

Kapten Luffy said...

kereta pun ada perasaan tau

S.YanaZ said...

cis.
dasar pemalasss.

ha.ha.

TuN TeJa said...

Oh ya ke??...kena cuci kasi kilat lah pas ni...he..he..he..

TuN TeJa said...

SyanaZ..
ke..keh..keh..kereta aku tak kata pun aku malas...muhahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...