Tuesday, June 9, 2009

HaBuAn TeKaK

Sejak akak kedai Oren tu tukar kaler jadi hijau,menu pun bertukar sama... dulu ada nasi campur, skrg dia buat masak ala2 kelantan yg tekak aku yg kecik ini tidak lalu nk mentekedarah mknan yg cam gitu hari2...kalau nasi campur tu buleh lah tukar2 sayur ke ikan ke ayam ke... ni entah lah....tension gak...nak ke kedai taun lama xde selera lah pulak dah mcm2 aku dengar tentang ketidak halalannya kedai yg bernama kopitiam ni... aku dah tak tentu arah mana nak mkn tengahari....Kedai yg sebelah tu plak...mknan semua manis2 lama2 aku mkn kencing manis pulak nanti...he..he..he..puasa sunat je lah....Tadi aku g bungkus mee kat van bwh pokok, ramainya org kat situ...jenuh gak lah menunggu.. mee tu boleh tahan lah...Tapi bagi aku yg tekak kecik ni rasa x berbaloi..kerana mee dia byk sangat tak habis...membazir amalan setan....huk..huk...apa yg ko merepek ni hahah...aku boring....a/c dah audit...yahoo...boleh enjoy tahap ultraman.....Layaaan...terasa nak mkn stemboat dlm tempayan...keh..keh..keh..weh bodoh dapur aku tadi maner hahaah....

5 comments:

Kapten Luffy said...

hilang satu customer

S.YanaZ said...

Laen kali mintak mee separuhhh taw...
",

TuN TeJa said...

Hai Kapten,
Bkn satu, dah tak berapa ramai customer aku tengok...

Hai Julia,
Bleh ke mintak separuh...maluuuu la plak...adeh!!!!

cerpelai said...

Hoh?.. Tukar kaler hijau pulak dah?.. Kena panggil kedai hijau laa pasni?..

Mungkin bulan depan gua datang sana sis.. Buleh laa jumpa gua pastu belanja lagi.. Hahahahaha..!!

TuN TeJa said...

Boleh...ko nak mkn apa? sup kaki cagu,air ketuban bandung yg ko citer dgn En.Pandan tu bunyi cam best je...
muhhahahahha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...