Friday, June 5, 2009

SaLaH SiaPa????

Aku kah yg bersalah bila ikmal langgar keta aku??? Dah le bwh umur, Lesen xde, bwk motor macam pelesit, aku gak yg rasa bersalah bila tengok dia terbang macam superman...semlman aku tak tido memikir kenapa dia boleh langgar keta aku, mcmaner nasib dia, terukkah dia... tapi masa bapak dia bwk g hospital memang banyak darah lah...mak dia bleh pengsan kat situ...aku rasa bersalah sangat bila tengok mak dia pengsan, takut gak aku bila jadi mcm nie....aku tak tau salah siapa....aku kah!!! nak report pun tak sampai hati lah pulak, terpaksa lah aku settelkn sendiri.....bkn apa baru lagi rasanya keta aku tu dicat bila aku melanggar keta gen2 hari tu....mood aku nak bercuti pun dah hilang....aku ni tak boleh ckp benda2 yg merepek mcm tu agaknya....ala-ala mahsuri lah pulak...aku ada gak berckp2 sendiri "eh budak2 ni bwk motor lelaju ada gak terbang kat keta aku ni kang"....tapi dlm masa 2 hari hati aku dah berdebar cam ada benda nak terjadi je...rupa2nya betul lah ada yg terbang....keh..keh..keh...Layaaan je lah...

4 comments:

Kapten Luffy said...

pergh

nasib baik ko selamat

harap budak tu selaman n insaf

S.YanaZ said...

laa...
kes naya.

TuN TeJa said...

Hai Kapten...
Tu lah sib baik gak aku tak bwk laju masa tu...kalau tidak tak tau le...kalau xinsaf lagi aku luku kepala bdk tu..keh..keh..

TuN TeJa said...

Hai Julia Robert...
Bkn naya lagi dah...tertanya2 gak nak cat,ketuk berapa kosnya..huk..huk..huk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...