Thursday, June 25, 2009

AwArD...



Aku dapat award dari che' rose, thank u laling...aku tau wujudnya Che'Rose @ Nora ni dari Majalah APO,bila aku baca citer seram dia...hati aku berkata2..huh minah ni betul2 nenek kebayan ni (bkn yg tua menakutkan tu ya..yg vouge ok)...ya lah citer seram2 ni selalu yg berani2 je leh buat....(ruper2nya ko penakuit ya ...keh..keh..keh...) Bila aku beli novel Berikan Cinta Mu, aku mula jatuh cinta dgn jalan citernya yg tidak terlalu berat dan tidak terlalu ringan...yg sedang2 aje tapi menarik...yg sebenarnya aku jatuh cinta dgn watak Azalan...muhahahha...dan aku usahakan juga mencari novel Cinta Mekar Dihati, ya lah kat rmh aku yg ada kedai basikal, kedai buku belum ternampak lagi jual novel???...jenuh gak lah, sampaikan aku mintak tolong kakak bwh rumah aku yg selalu bershopping kemerata shopping complex untuk membelinya...bagi aku lah CMD kurang pedasnya kerna nama primadonanya membuatkan aku tak berapa berkenan...aku benci Fasha Sandra...plastic...keh..keh...keh....Apabila aku dapat bersua muka dgn che'rose masa dia sendiri menghantar Serasi Di Hati pada aku...humaaaii sukanya aku macam kera mendapat bunga...(macam je ya aku bukan kera itu....) Tak sangka plak aku che'rose ni cute orgnya, hitam manis, brutal & kalau dia gelak....(jgn marah adik manis) SDH ni plak citer nya 18sx kit, yg bdk2 kalau baca jgn tiru aksi didlm citer itu..kwang..kwang..kwang...bab curang tu membuatkan aku nak terajang je laki dia...aku pernah terajang betina sbb lelaki.....muhahahahha... Masa pesta buku hari tu aku dah siap pesan kat mak aku yg aku nak kuar pagi dan balik petang...aku paksa kakak bwh rumah aku dan mek ja ikut aku g pesta buku kerna nak beli Tuhan Lebih Tahu dan beramah mesra dgn penulis2 yg aku minati...macam bersastera lah pulak....itu je lah citer saya sepetang bersama che'rose...Layan ya Laaayaaan je lah hari ni aku tak nak layan c'husin aku dah tobat...esok lusa belum tau lagi....muhahahahhaaaha.. eh terlupa plak, kena bagi kat 5 sahabat kan...

Zakiah-http://zakiahbintiponrahono.blogspot.com
S.yanaz-http://darlingabu.blogspot.com
Sueaiilee-http://sueaiilee.blogspot.com
Joyz - http://joy4eva.blogspot.com
Mrs Cerpelai http://fiezzamy.blogspot.com (En. Cer aku bagi dulu kat bini ko ya..ko bagi je lah benda lain cthnya kain sarung ke,bas sekolah ke & lain2 lah..keh..keh..)

8 comments:

Dj Epoi said...

Siut jew......heheheeeh

En Cer ....dengar tuh!!!
Bagi kepala bas ker?
Bagi kepala keretapi ker ?

Hehheheee......
Gua tak tadap ker kawan?
Binaweeee tak malu sungguh heheheh

Rose Harissa said...

hoho...tak sesia aku bagi ko award teja, dapat promosi percuma lak aku... kekeke...
tapi yang ko bayangkan Fasha aku cam fasha sendal ngaperrr... kan dah terganggu mood ko...
hehee...
takpe janji ko suka azalan (ya, aku tau sebenarnya pokok utama ko suka BCM sbb ko suka azalan... tu belum jumpa orangnya lagi... hahahah)
sebenarnya weh, ko lebih kiut aa... tabik spring aku kat ko kerana maintain! jadi idola aku ni untuk berdiet... hehe
apapun weh, aku pun seronok dapat kenal ko...
tengkiu kawan!

Zp said...

wah adakah perlu membuat teks ucapan...

terima kasih donia kerana anugerah...

eh silap...

TERIMA KASIH TEJA
KAU JULANG SEGALANYA

Terima kasih Teja
Kau pupuk cinta yang hilang

Terima kasih Teja
Kau Lagukan Sajak-sajak semalam

Terima kasih Untukmu Teja Sayang

:=)

TuN TeJa said...

Hai Bro Epoi,

Ha..ha..ha...ala bro ambik je lah kita kengkawan semua org...sapa2 nk sila lah..sila..sila..tambah nasik..lagi tu hai memalu lah plak...tambah lagi...

TuN TeJa said...

Che'Rose,
hahahahaha...kim salam je lah kat Azalan tu...ala tabik spring je...tabik lah gear box ke...
apa2 pun aku pun seronok gak kenal dgn ko...

TuN TeJa said...

Zakiah,
Aku ni bab sajak2 ni kurang kit pandainya...bab merapu aku terror..
anyway time kasih kerna sudi menjadi sahabat...

S.YanaZ said...

Err,
nk kena pakai baju santek2 ker terima anugerah nih???


:]

TuN TeJa said...

Syanaz,
Of coz lah ko kan Julia Robert...muhahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...