Tuesday, June 23, 2009

BoSaN..

Tetiba rasa bosan yang amat sangat.. teramat bosan...nak buat apa ya???
teringat citer 2 hari lepas bila mmber aku nampak seorg berpelukan dgn seseorg yg bkn muhrim...huh..sapa 2...yg seorg isteri org dan seseorg suami org...lagi di tengok lagi berpeluk nak menunjuk ke??? huh..dunia..dunia..entah lah layannn lah citer aku yg teramat membosankan ini...scandal maut namanya ini...keh..keh..dapat tau pasangan masing2 jahanam kena tanam hidup2...mampus...layannnn..aku lagi suka layan c'husin dari c'kay yg memeningkan.....keh..keh..keh..

8 comments:

Kapten Luffy said...

menakutkan

bila isteri atau suami sendiri buat cam tu

cerpelai said...

Bagi gua tak menakutkan brader mugiwara kaizuku.. Kes macam ni menaikkan darah gua lagi ada laa..

Semudah menghormati dan mentaati seorang suami untuk masuk syurga bagi perempuan tapi perkara semudah tu laa yang paling susah nak dilakukan..

Manusia memang suka cari susah.. Lepas tu mengadu pada pihak kaunseling dan Tuhan..

TuN TeJa said...

Mr.Kapten,
mmg menakutkn...tapi kebanyakan kes..suami yg terlebih dahulu curang...then isteri cuma nak membalas dendam je....nauzubillah...

Mr.Cer,
Wah..emosional lak ko ya!!...mmg betul ko tu, TETAPI sesetgh isteri skrg dah terlebih...suami boleh buat apasal isteri tak boleh...tak kira syurga dah, janji dpt bergumbira..

cerpelai said...

Tu laa masalahnya sis.. Pemikiran camtu dah makin merebak tapi lain orang senyap macam setuju dengannya..

Gua takde laa emosional tapi masa bujang dulu pernah laa jugak naik bas Transnasional.. Kehkehkeh..!!

azura said...

ish..tak pahamlah org jenis mcm ni..

TuN TeJa said...

Mr.Cer,
Tapi kalu kita bgitau pasangan mereka,mereka tak percaya...nak tengok dgn mata sendiri..lebih2 plak nnti dikata buzy body...
keh..keh..keh..

TuN TeJa said...
This comment has been removed by the author.
TuN TeJa said...

Hai Zura,
Aku lagi lah tak faham...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...