Wednesday, May 27, 2009

SaJa ReLeAsE TeNsiOn...

Malas nak fikir pasal angka-angka ni....aku nak cuti hujung minggu ni TAPI masih byk keja yg belum settle...huawwwwwwwwaaaaa.....teringat masa zaman aku kecik2 dulu...ada je nama pangilan@nama manja lah konon....

1. Adik Wan - Muhammad Ramadzan,
Atan - Khusaini , Aji - Radzilah

2. Becit - Rashid, Bendit - Kamarudin
3. Duyut - Roslina, Dek - Hadijah
4. Gadut - Sharifah Noor, Gedek - Aisyah
5. Jemir - Azmir
6. Kimie - Syaiful Amri, Kujey - Rizal,
Kedilan - Rosnah

7. Mat - Safuan , Mama - Rahimah
8. Udik
Ha..ha..ha... nama yg merapu je kan xde makna pun tapi family dah panggil cam gitu dari kecik lagi, dah besar cam skrg pun ada sesetengah masih guna nama cam ni.....
yang ni pulak nama yg merapu yg aku reka sendiri cam...cik husin lempoyang - husin senawi, Haji Dam - Adam, Cik Manis15 - Anisah memang aku merapu je ni....keh..keh...pasni kena marah dgn bos sal keja byk tak siap lagi.....ha..ha..ha...la..la.la..la.. laayyan je la...

4 comments:

cerpelai said...

Gua dulu pun ada banyak panggilan sis..

1. Apek (pasal dulu gua putih dan mata agak sepet)
2. Kopi (nama panggilan kat rumah Epi, adik-adik panggil kopi)
3. Panjang (pasal gua ni tinggi orangnya)
4. Bezet (kena buli masa kat asrama berlakon jadi Ultraman.. Bzzzttt tengah fire)
5. Pak Tam (lepas kulit gua bertukar kaler, terus member panggil camtu)

Itu je laa yang gua ingat..

TuN TeJa said...

ko bleh tukar kaler ke? mcm sesumpah je...keh..keh..aduh!!

S.YanaZ said...

Gua punya nama tak berubah sejak dulu;

Org panggil Julia Roberts.
Cis.

TuN TeJa said...

ha..ha..ha..ko agak la, sesuai tak kalau julia roberts dgn christian charles philip??? keh..keh..keh..lalalalalla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...