Monday, May 11, 2009

TaK TeRkAtA...

Aku bawak mak aku g rmh abang aku semalam, saja jalan2,makan2 sempena hari Ibu...yang menjadikan aku terkedu bila melihat anak perempuannya yg sungguh kurang sopan...dah le bila aku sampai je dia buat tak tau je salam pun tidak menegur pun tidak...aku dah angin dah..eh bdk ni kecik je aku tengok...Abang aku xde kat rmh tu yg dia perangai cam tu...boleh dia buat dono je kat mak aku bila mak aku tanya...aku memang menyampah bila nengok perangai cam gitu...
Aku terperasan ada plaster kat leher dia...mak aku tanya sakit kepala ke?? dia diam je..aku sound la kena gigit kot...dia bengang terus naik tingkat atas marah lah kononnya....kurang ajor betul....
Aku nak terajang pun dia dah blah...kalau ada depan aku aku dah side kick dah, biar faham sikit adab melayu...baru tingkatan 3 dah belagak...Bila aku dah benggang aku blah...tinggal mak aku je...Aku g tanya abang aku napa anak dia jadi cam gitu...ruper2nya dah pandai ada jantan..bergayut beribu2 bill telephone, dah kena bantai dgn abang aku tu, jantan 2 abang aku kejar sampai terkincit...he..he..he..kena tangkap tengah beromen....huh..dasyat kan budak2 skrg takutnya aku....betul lah aku kata, ada love bite rupanya, patut berplaster bagai....bdk jantan 2 bukan islam dengar katanya...yang paling aku rasa macam nak terajang terus mati je bila mak aku citer masa dah balik rmh aku kalau depan sah2 aku terajang....'mak aku ckp lah ni mengaji malas,macamana nanti tak takut masuk neraka ke'?? dia boleh jawap apa!!! banyak agama lain lagi yang tak payah kena mengaji....huh.....huh...aku tau lah mak ko dulu agama lain tapi jangan sampai ko nak ikut sedara mara mak ko pulak....bapak ko seorg islam faham.... Aku yang tak faham....kenapa jadi cam ni??? tepuk dada tanya diri sendiri lah....aku rasa nak hantuk kepala kat dinding je....Laaaayaaaan je lah....

5 comments:

cerpelai said...

Err.. Patut ke gua campur hal keluarga nih?.. Seram laa pulak..!!

Bebudak sekarang ni memang dahsyat.. Gua pun kena jaga adik bongsu gua tu.. Kebetulan dia pun tingkatan 3 jugak tahun ni.. Nasib baik adik-adik lelaki gua yang lain pun tau camana nak handle dia..

Err.. Bini gua cakap sis takde laa garang cam kat blog ni.. Lembut je orangnya cam jenama Softlan.. Kehkehkeh..

(Lari pegi Istanbul)

TuN TeJa said...

sebelum ko lari g istanbul aku nk citer dulu...sini..sini duduk dediam...mmg macam softlan kalau dgn yg baru kenal kalau dh lama kenal mau lebam2 badan aku cubit,lempang,terajang semua lah...he..he..he..itulah pasal aku melembutkn diri time jumpa bini ko..
itu lah yg aku takutkn dia anak sulong mak bapak buzy mencari duit, anak terabai..eh, mmg lah risau giler...

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

uhuk..uhuk..
tetiba tersedak lak...

kak...seram ler tgk budak2 skang..
yang peliknye dia bleh cakap pasal agama tu cm tuh..
ishh... mesti akak nye hati masa tuh dah berapi kan...wekekeke..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

aiyarkkkk...
ni klu kenal lemala ni kompom kene cubit..adoiii.....
nak lariiiiiiiiiiiiiiiksss,,,

TuN TeJa said...

ya lah fieza, sian kat abang aku...berapi memang berapi tapi nk kata apa..tak terkata lah...
ha.ha..ha..lain kali nk dtg jumpa aku pakai baju kalis peluru tebal kit...huk..huk..huk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...