Tuesday, May 19, 2009

HuTaNg...

Sebut je pasal hutang mesti ramai yg cuak...aku bukan nk citer hutang dgn Ceti atau Ahlong yg kejam di bumi M'sia ini, teringat aku zaman dolu-dolu mana ada Ahlong2 ni...yg ada Ceti tapi setahu aku Ceti-Ceti ni tak de lah kejam mcm Ahlong, tak pa lah M'sia dah semakin maju....maju ke????? Entah lah.... Aku berhutang pasal keja yg belum aku lunaskan dgn Rumah Pink....maaf Puan Pengerusi....aku kekurangan masa utk menyetelkan segala amanat yg di serahkan kepada aku...kat ofis aku buzy utk menyetelkan account yg akan di audit akhir May ini....huaaaaaa....bos aku dah memekak bila nak siap...aku plak terasa nk pecah bijik mata....kepala otak aku dah jemmed.... kimi plak tuntut janji...sory masa xmengizinkan....apa-apa pun Laaaaayaan cik husin lagi baik....kwang..kwang..kwang...adehhh!!!

2 comments:

cerpelai said...

Oooo.. Keje akaun la nih?..
Buleh tak sis songlap dalam sejuta dua pastu bagi kat gua?.. Gua nak buat meniaga kebab unta.. Edehh..!!

TuN TeJa said...

keh..keh..Boleh..boleh..nanti aku songlap berjuta-juta lemon utk ko...he..he..he...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...