Thursday, May 7, 2009

KrOniK...

Tak da kaitan dengan tajuk pun... Aku yg sebenarnya dah kronik...virus H1N 1 dah merebak ke serata dunia....risau gak aku lepas satu, dtg lagi satu penyakit berkaitan dgn binatang menjalar diserata dunia...Aku cuma demam biasa je xde kaitan dgn apa2 virus pun...ya lah hari 2 aku merempit balik kg dgn panasnya, jemmednya dgn frustnya hanya aku je yg tahu, mana tak frustnya dah la bawa kelisa yg hanya boleh bawa 110km/sejam, aku nak bawak wira kedekut...tak servis lah...nak pakailah...ahhhh alasan....mak aku plak nak balik hari je...mau tak meraung aku dibuatnya....penat terguling2 lah aku...demam kepialu dibuatnya lepas 2...tapi tak pa aku mkn 2biji 5 minum sebotol air dan tidooooozzzz....esok bangun ting tong...pasti ok punya...kalau tak ok...ko je lah....he..he..he....sbb itu lah aku menjadi blurrrr je 2 3 hari ni... ah..merepek apa ni setan...Laaaayaaan je lah....

2 comments:

cerpelai said...

Demam biasa pun gi check gak sis.. Simptom H1N1 salah satunya demam yang biasa je..

Kelisa 110km/j je?.. Tu ari gua kena kejar dengan Kelisa standard sampai meter gua naik 160km/j tu mende?.. Kehkehkeh..!!

TuN TeJa said...

Tu lah..nak g jumpa dgn pok s'dara 2 lah yg buat aku cuak,aku rela jumpa cik hussin...keh..keh..keh..

bukan standard tu cer mesti dah convert enjin lain,turbo kut....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...