Thursday, May 21, 2009

ApA Yang PeNtiNg??? KeRJaSaMa...

Berkerjasama memang penting bagi manusia yg perihatin, xkn tengok aje apa yg org lain buat mesti nak menolong, tapi bagi yg jenis kera sumbang yg hidup didlm hutan, itu yg rasa diri dah bagus dan xhengin nak bergaul dgn manusia...hangit...panas...panas... aku terasa bahangnya....
Bukan apa aku cuma rasa xberapa puas hati...ko sapa nak puas kan hati ko hah... majestrit...laywer...pelakon...Doktor...???? Aku....malaslah nk citer nanti aku citer tenganga plak...keh..keh..keh.. yg aku jadi hangit tu ada le sesetengah tu bila ada gotong royong membersihkan kejiranan setempat, mereka hanya memandang je...jauh sekali menolong, menegur pun tidak...bukan apa nanti bila keluarga mereka dah terkena denggi baru nak bising byk nyamuk....kat kaw penempatan aku tu dah 2 org terkena denggi berdarah ...KKK dah buat lawatan dari rumah ke rumah utk memantau keadaan,tapi masih ada yg tidak memberi kerjasama...tak tahan....aaaarrrrrrhhhhhhhhh Layan je lah....budus sombong....kwang..kwang..kwang...

2 comments:

S.YanaZ said...

Gua penah kena saspek denggi. Taim amek darah tmpt lain. Kasi darah utk diperiksa tmpt lain.Punya la jauh bg org demam+ketar+tak larat nk mamp** mcm gua.
Dem!

TuN TeJa said...

sian nya mmg tak patut...kat hosptal maner 2 nnti aku g complain...he..he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...