Monday, April 27, 2009

HaPPy BirThDay!!! NuRAdLina..


Nuradlina (semoga panjang Umur & Murah Rezeki)

Dik Nur dah tak sabar nak potong kek...


Kanak Kanak Riang



Makan-makan...(En.Shidi sedang menjeling kek...eh apohal deng xdapet kek ni...)





Tiga Dara Pingitan....Tan.. Tin.. Tun...











Makcik Anie







Lelaki Melayu Terakhir...Syed!! mana baju melayu hahaa...









Perempuan Melayu Terakhir...









Makcik Siah (ketua kompang),Makcik Ziha (Ketua Kampung) & Makcik Yati (Ketua Masak)..keh..keh..jgn marah adik manis...









Ramainya makcik-makcik....











Pada Hari Jumaat malam Sabtu bersamaan 24hb April 2009 bertempat di Surau Penempatan aku ada makan-makan sempena Hari Lahir Nuradlina anak Lin, Aku datang cuma menyebok je tak nolong pun...ya lah aku kan keje tak dapat lah nak nolong masak-masak... Aku tolong makan je ya Lin...keh..keh..keh.. Dah besar Dik Nur kiter ya...Semoga Panjang Umur & Murah rezeki...Amin Ya rabilalamin... Laaayaan je lah...

2 comments:

cerpelai said...

Meriah betul..!!
Macam funfair pulak..

TuN TeJa said...

Hampeh ko Cer..aku tetap nak sekeh ko nanti...Jaga ko..adeh!!!

Nora...tuloooong aku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...