Friday, April 3, 2009

SeLiNGaN Je...

Aku benggang betul dgn satu minah kat rmh aku 2...aku tanya elok2 dia boleh jwb cam cibai.... ko tak nak join lantak ko lah kan aku peduli apa itu ko punya pasai...yg menjadikan aku hangit tu boleh dia jwb dgn muka benggangnya "Saya ni kerja SWASTA bukan keja KERAJAAN sabtu, ahad kena kerja...(dgn nada marahnya...) weh aku pun keja SWASTA jugak lah...tapi....lantak lah malas lah nk layan org ulu yg xreti nk bercampur dgn org ni....tak pe apa2 nnti aku wat xtau je...malas nk layan....tapi korang Laaayyyyyyyyannnnn je lah.... siot tul....

2 comments:

cerpelai said...

Haiyarrkk..!!
Terasa pulak hamba..
Pasal gua pun jarang bercampur dengan orang..!!
Mungkin sebab gua banyak bercampur dengan semut kot..

TuN TeJa said...

he..he..semut nanti ko cepat lupa plak...sapa susah...he..he..

Jiran sepakat membawa berkat...jiran keparat jahanam lah jadinya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...