Friday, April 3, 2009

PaDaNg SaSaR..PaRt TwO....

Tuan Looi di paksa untuk bergambar...sabor je lah...he..he..
Iklan Ubat gigi....








Huyoooo...licin plet di sapunya...




Nie..Penembak Pro...Lin, Helmie, En. Shidi, SI Hamdan, Awei & Tuan Din.





























Standby woi...









Haluuuu...empat serangkai....










Ni lagi Bakal Penembak Negara.....hausss....











Ujian Je...(ada masuk paper BM tak???)












Bakal Penembak Negara...ha..ha..













Dua hari aku berjemur..hah padan muka nak sgt pegi....eh.eh..dah aku nak, aku punye suka lah...tapi best lah...dapat pegang dapat tengok...ah..yg nyatanya memang bestlah.... sebenarnya ada petandingan, ada hadiah tempat pertama hingga ke sepuluh untuk org awam....untuk anggota Polis dari satu hingga empat je.....dapatlah jugak hadiah cenderahati...terima kasih sekali lagi dari aku untuk semua....Tuan Looi Jumpa di USJ....ofis aku dekat je dgn balai boleh numpang naik motor besar tu yerk...ha..ha..ha.. jgn marah.....




























Terima kasih buat:- Puan Mohaini, Ibu, Ziela, Safarina dan yg lain2...rumunandri....tocei...thank u... Apa2 pun Laaaaayyyyyaaaaaaa je gambar yg aku snap...Tuan Looi!!!(sham jgn marah)....ha..ha..ha..

1 comment:

TuN TeJa said...

Rindu kat Tuan Looi...dimana dia skrg nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...