Wednesday, April 15, 2009

Hai EnTaH LaH....

Aku bukan nak jaga tepi kain org, tapi aku ni perihatin kepada wanita2 yg tertindas oleh lelaki yang tak reti nak bertanggung jawab....isteri masih pantang selepas 3 hari menanggung sakit di hospital...si lelaki itu boleh berfoya2 dgn betina lain yg lebih gebu katanya??? nak ketogeri kan jenis apa kalau camgini!!! yg tak boleh tahannya bawa dtg lagi dipenempatan aku ...dengar citer nak kawen dgn betina itu...aku tak faham kenapa ada lelaki yang tak pernah cukup apa yg sudah dimilikinya...kenapa yerk????...apa yg aku tahu bukannya kencing manis tapi sentiasa melayan ais itu yg dari kembang ke keding... ini kah contoh kecermerlangan yg anda dapat dimasa itu...kenapa ada segelinting pemimpin tak nampak ketidak cermerlangannya dia...ke? pemimpin itu pun sama2 menjaga kecurangan masing2....Aku tau tapi demi menjaga hati dan perasaan wanita2 ini aku terpaksa diamkan aje kecurangan mereka2 itu.....huh...huh..huh.. sapa yg terasa panas minum lah air jgn melayan ais...Laaaayyyyannn je lah...

4 comments:

cerpelai said...

Waahhh..!!
Luahan hati yang membara ke ni sis?.. Kehkehkeh..

Tapi bukan semua lelaki camtu sis.. Seperti contoh gua ni.. Bukan saja baik cam siput sedut, malah hensem cam kereta kabel..!!

Kehkehkeh..

TuN TeJa said...

ko memang lah cer...aku nak gelak dulu..hahahahahahhha...hahahha..siput sedut lah..kereta kabel lah..ha..ha..

Aku sian kat member..dpt laki cam jahanam...cite khas wat anak tupai je...keh..keh..

Lady's in BLACK said...

eee...crita terkini ke??? wah..baru seminggu xgi umah mami Kay dah byk crita baru...hey..org Kampung sapa la c jantan siot ni???hehe...jgn marah..

TuN TeJa said...

welaweiii...siot ko joy...nama julia ko tau cam jahanam kan, dulu jadi massage girl..skrg jadi ayam kot...itu pun teringin memang jantan buduh...ha..ha..ha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...