Wednesday, April 22, 2009

PeStA BuKu..


Aku g pesta buku semata2 nak beli buku ini...Aku jatuh cinta lagi bila tengok cover Aku Ada Kamu ni Rose weh!!!.

























Punye lah ramai org pegi hari 2 aku dah g pagi lah 2 tapi org ramai gak ingat pagi tak ramai sgt org...huh jenuh plak nk cari booth NB Kara, kenapa dia org tak buat booth utk novel sederet je ,utk majalah sederet...kan senang nak cari kalu cam tukan?? ni tak....mek ja plak nak cari Booth Berita Publishing jenuh plak turun naik tangga dia dah lah tergeliat kaki masa main netball sian plak aku tengok, Aku nampak Booth APO tapi ramainya org, bebudak sekolah sesaja ingat nak gak mintak Signature En. Pandan ke, En. Cendol ke, En. Rambai ke, alah sapa2 lah yg glamor kat booth 2 tapi yang adanya En. Petai je...malas lah En.Petai tak Glamor sgt...keh..keh..keh..jgn marah ya..gurau ya En.Petai ... Kat booth NB Kara aku tengok penuh dgn peminat Novel2 Karya Norhayati Berahim, Lili Haslina & Nora Ismail eh macam pernah tengok je nama tu...oh Rose Harissa rupanya...Yang buat aku frust sesgt tak teringat nak bergambar dgn Norhayati Berahim..mula2 ingat tapi bila dah jumpa dgn cek'rose kita dah kaget lah pulak (terima kasih Cek' Rose ya bagi aku penanda buku itu)...aku jadi malu sebenarnya bila tengok Norhayati Berahim masa tu...hwaaaa..huhuhukkk...Layyyyaaannn je lah???


P/S: Kepada Zila & Sham jgn marah ya bila aku bwk kakak kesayangan korang gi pesta buku kali ini...keh..keh..keh.. tak pa lain tahun korang plak bawak dia ok...

4 comments:

alif-mikail said...

mesti seronok..

koi suke membaca...

TuN TeJa said...

Memang seronok...auk bila nok pegi??

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiiiiiii....

Gua tak berkesempatan arrrrrr.....

Teringin juga nak jumpa Kartunis2 hebat kat sana......

TuN TeJa said...

mengulorlah kejap...he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...