Wednesday, July 22, 2009

++GaNjA++

Gambar ni aku ambil masa hari komuniti penduduk.

Giler merepek apa mamat ni...macam hisap dam je...itu dulu zaman abang2 aku tengah membesar...sekarang dah macam2 ada...ecstacy,emfive,pil kuda,mofin,kokain dan memacam lagi lah...aku bkn apa saja je...dah tak ada apa nak citer...aku ni bknnya rajin nak bercerita, aku berblog ni pn saja release tension je....balik kpd citer benda2 jahanam ni bkn benda yg jahanam kiter yg mengamalkannya akan jahanam ...tapi bagi yg saja suka2 nak sekali sekala ok tak ada masalahnya, aku tak kisah kalau seseorg itu hisap ganja dari ada prmpn lain,aku tak kisah dia telan five dan tido dari dia tak balik2 rmh mengejar betina yg tak bermaruah yg tak senang ddk bila nampak seseorg itu... Aku membesar dlm kehidupan yg penuh dgn benda2 jahanam mcm ni aku dah tak kisah langsung...akta aku pun pernah mencuba...TAPI hanya utk suka2 tidak menjadi santapan harian...bagi aku tiada istilah ketagih kalau benda2 yg akan menjahanamkn diri...itu bagi aku lah...tidak pula bagi abang aku yg telah meninggal dunia tika kepala penuh,dia menjadikan santapan pagi, ptg, siang dan mlm....alfatihah...aku sayang abg da aku... Ada satu cerita trajis di kg halaman aku tika waktu dahulu....ada satu family yg punyai 5org anak yg sulung 15thn yg kecil baru 2 thn...bapanya seorg yg pemurah, baik dan syg anak2nya apa nak semua dpt...maknya garang lah jugak tapi demi mendidik anak2...aku tak tau bapany keja apa sentiasa kemas dan nampak mcm seorg pegawai....kalau tanya anak2 dia pn tak tau bapa keja apa???kwang..kwang..kwang... dipendekkan citer pjg kang 2 hari 2 mlm tak habis lagi...hahahaha...satu malam anjing melolong dgn nyaring...kata org kalau mcm tu ada hantu...hehhehehehe... keesokan harinya kecoh satu kg bapa & emak family tadi ditangkap krna mengedar benda haram jadah itu...rupa-rupanya rmh mereka dijadikan stor menyimpan....huk..huk...huk...atas syiling tempatnya...bayangkan anak2nya yg sedang tido dan terjaga melihat bapa & emak mereka ditangkap...huh sedih giler time tu aku yg dengar meleleh air mata kerna anak dia si shahrul tu hensem....muhahahaha...hah layaaaan je lah....

8 comments:

cerpelai said...

Itu ganja ke sis? Bukan dadah jenis sintetik ke? Rasanya belum pernah lagi gua tengok ganja diproses menjadi pil..

Ke gua ni lembab sebab tak ambik tau berita semasa?

Edehh..

Kapten Luffy said...

jauhi dadah

TuN TeJa said...

Cer,
Memanglah gmbar tu bkn ganja dah tertulis kat situ ecstasy...aku saja je bagi tajuk ganja, kasi panas...alah macam tak biasa plak...yg nyata semua benda tu haram jadah...macamner le rasanya kalau ganja diproses menjadi pil agaknya...kurang lah citerasa sebenarnya...nak lagi power guna daun nipah...hhahahahahaha...

TuN TeJa said...

Mr.Luffy
Betul tu, jauhi lah dadah, "jauhilah dada", Dadah memang merosakan akhlak anak bangsa...kebanyakn yg melantak benda2 ni bangsa melayu...
dan dari situlah dtgnya rogol,ragut & yg tak bermoral yg lain.....lalalalala..

Unknown said...

jgn isap dadah...
isap dada xpe....
sedapny cam isap dadah gak...
huahahahaha....

TuN TeJa said...

Hai Syaiful Amri,
(macam pernah dengar je nama ni...)
Nak kena baling dgn meja??? nak..???
aku baling ya....hampeh..cam ner lah nk isap dada sendiri aku masih bertanya2...kwang..kwang..kwang..

Unknown said...

isap dada sdiri mane ader rase...isap dada org lain la br bes sambil baring atas meje..wuahahahaha

TuN TeJa said...

En Syaiful,
Bodohhhhhhhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...