Monday, August 3, 2009

++BiRtHdAy++

Hello..hellooooo... gembira nampak....gembira ke???? cam hampeh je tak de maknanya....aku tengah perang dingin ni....macam banggang je...dia sms je wish birthday aku tepat 12.00malam tadi boleh camgitu...."Happy Birthday,didoakan panjang umur,happy selalu, good luck & smile always..." cam gini je,tak de doakan aku murah rezeki pun..huk..huk...lantak lah dia...tapi tak apa aku ramai lagi kengkwn yang sayang kat aku....terima kasih kengkwn yg wish kat aku hari ni.....

12 comments:

cerpelai said...

Besday sis ke?

Selamat ulangtahun hari lahir yang ke 30 ke atas.. Semoga dimurahkan rezeki dan semoga panjang umur..

Amacam? Jiwang tak ucapan gua tu? Gua dah nak pengsan dah ni.. Kehkehkeh..

Zp said...

Semoga ALLAH melimpahkan kasih sayangNYA untuk umur-umur di Dunia dan akhirat kelak.

Selamat Panjang Umur. Murah Rezeki.

Amin.

c-idah said...

selamat menyambut hari lahir!!

semoga dimurahkan rezeki,bahgia selalu dan dipanjangkan umurmu..

salam perkenalan..

Mr. Kronic said...

apy besday..
>jgn nakal2
>jgn asik nk hangin 24 jam
>jgn asik tiau org
>nanti sy bg awk adiah MEJA
hehehehe........

TuN TeJa said...

Mr. Cer,
Huk..huk..huk...terharunya aku...terima kasih...tetiba plak aku rasa nk pengsan....adeh!!!..

Ms. Zakiah,
Terima kasih berbyk kawan,semuga begitulah hendaknya dan bersama kita berlari di kaki langit sambil mengejar pelangi dan ingin memetik bintang...

Ms.C-idah,
salam perkenalan, terima kasih kerna sudi melawat kesini dan mendoakan kesejahteraan aku...

miji said...

heppy besday, semoga panjang umur & dimurahkan rezeki, semoga heppy always...

TuN TeJa said...

Mr. Kronic,
Terima kasih...thank u...rumunandri..syg ko...
>aku nak nakal jugak...tapi nakal dgn ko je...
>aku nak jugak hangin..tapi nk kurangkn dari 24jam..
>Aku nak tiau org gak tapi aku tiau ko je...hah napa ko nk bagi aku meja aku nk kereta aku kata...aku nk kereta...ok k e r e t a..
muhahahahaha!!!

TuN TeJa said...

Mr. Miji,
terima kasih miji,dan terima kasih juga kepada adik2,kakak2,abang2 makcik pakcik yg medoakan kemakmuran dan keamanan negara ini.(dah start meraban sambil menyanyi lagu black roses...hu..hu..hu...)keh..keh..keh..aku nk lari g jamaica jap....

easza said...

selamat hari lahir Teja... namanya dah gerun.. Tun Teja...

Semoga panjang umur, murah rezeki, diberkati Allah...

TuN TeJa said...

Ms. Easza,
Terima kasih, semuga sama sama kita dipanjangkan umur dan di murahkan rezeki,hehehe..gerun ke? ada apa pada nama??

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

adeh..
ketinggalan kapal terbang le plak...
happy besday to my sis teja...
semoga panjang umur dan dimurahkan rejeki...hehehe...

sis, time kasih bagi Qaisz ang pow..hehehe.
lom raya da dapat ang pow..

TuN TeJa said...

Mrs Cerpelai,
Thank you...thank you...amim..harapan begitulah hendakny...

Alaaa.. tak seberapa pun, ikhlas utk qaizs..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...