Thursday, August 27, 2009

++BiRtHDaY SiaPa Tu++

zwani.com myspace graphic comments
Happy Birthday!!! Semuga Panjang Umur, Murah Rezeki, Berbahagia Selalu dan yang penting Happy Go Lucky....huk..huk..huk...Selalu aku akan pos Birthday Card...tapi tahun ni aku tak sempat nak pos coz aku buzy menjadi drebar se Tan tu...mintak maaf dan tahun ni gak aku tak bagi apa2 present kat ngko ya, coz duit aku dah guna isi minyak keta semasa aku menjadi drebar tak bertauliah ni...(alasan je tu).... Tapi tak pe nanti aku courierkan kuih raya yang ngko suka kan tat nenas....he.he..he.. ya ke ngko suka hah.....hahahaha....Yang penting sekali lagi....Harapan agar ngko bahagia dan aku tetap sayang & rindu kat ko friend....

3 comments:

Mr. Kronic said...

tq 1000X..takpe la x dpt adiah taun ni tp taun dpn gua nk double..
x kire..gua nak gak...hehehe

miji said...

slmt hari jadi hehehe

TuN TeJa said...

Weh, nak double ya nnti lah gua bagi double taun depan...lu nk apa? c'husin yg berperisa strawbery atau ais batu perisa tiger...huk..huk..huk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...