Wednesday, August 26, 2009

++PeMaNdU PeRiBaDi KaH??++


Ha..ha..ha.. jangan marah2 ni bulan puasa...aku tak marah tapi terkilan sikit je....sebab kenapa aku yg kena hantar dan bukannya bini kesayanganya ataupun org lain hah??? aku tak kisah lah setakat bawak dia g ambik kereta BMWnya di pusat servis dan hantar dia ambik kereta baru AUDI Q5, dah seminggu aku menjadi drebarnya sejak BMWnya dihantar servis...hahaha....padahal dia masih ada kereta lain Audi A4 tapi masih nak jugak naik kelisa aku yg dah berapa lama tah tak berbasuh....entah lah saja nak menyusahkan aku agaknya??? kalau bagi aku sebijik keta dia tak pe lah gak....ha..ha..ha....bila aku tengok AUDI Q5 huh memang cun tapi cun lagi Q7 harganya tak yah tanya lah.....Q5 je dah 300,000.00+++ mampu kah aku??? mampu menumpang dan menengok je lah.....

6 comments:

Anonymous said...

sajela tu.sbb da biasa sgt naik kete besar.naik kete kecik mst rs chumellnyerr..hehe..

TuN TeJa said...

Ms Itafukada,
Ha..ha..ha..tak de maknanya...kalau nk rasa comel sedekah lah kat aku barang seratus dua duit minyak...he..he..he..

Anonymous said...

oittt.. mntk r satu.. pe kes pkai byk..
wt rugi je.. bg kite pkai pn de gune gk..
mntk uit mnyak same.. ahiksss..

abang besi said...

assalamualaikum rodong!

aok jadi drebar yak...sian...

ce mintok se kete tu..

koi folo aok nih.

TuN TeJa said...

Mr.Uncle Pet,
Tu lah yg aku terkilan..duit tak tau nk buang ke mana..beli keta lah, nk bagi kat staff kedekut...huk..huk..hukk..haram nk bagi duit minyak...nganga je lah aku...he..he..he..

Mr. Rockmetaller,
huikss...keja a/c boleh jadi dredor..tak ke naya...he..he..kalau dia bagi se keta ke koi..bleh lah koi melaram kat bdr t'loh te...he..he..he..
thank follow koi..

TuN TeJa said...

Mr.Rockmetal,
Waalaikumusalam koi terlupa nk jwb tadi...tak jwb kang dosa plak...he..he.. adeh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...